ورزشی

گزارش الشرق الاوسط از آرزوهای برباد رفته النصر و شکایت از پرسپولیس

یک روزنامه عربستانی با اشاره به شکست النصر برابر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به بررسی شکایت سعودی‌ها از نماینده کشورمان پرداخت.

به گزارش تسنیم و به نقل از روزنامه الشرق الاوسط عربستان، در حالی که النصر برای حضور در فصل جدید آماده می‌شود مسئولان این باشگاه و هوادارانش همچنان روزنه امیدی به زنده شدن آرزوهای آسیایی خود دارند. بر مبنای شکایت انجام شده این باشگاه مدعی است که پرسپولیس پس از محرومیت اقدام به ثبت قرارداد بازیکنان جدید کرده و انتظار می‌رود در چند روز آینده وضعیت این شکایت مشخص شود.

النصر که در آستانه رسیدن به فینال قرار داشت فرصت صعود و رسیدن به رویای آسیایی را از دست داد و آرزوهای این تیم برابر پرسپولیس بر باد رفت در حالی که می‌توانست برای اولین بار به قهرمانی برسد. با وجود حذف و وداع با مسابقات، النصر برای بازگشت به رقابت‌ها روزنه امیدی دارد و شکایتی از ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس با توجه به محرومیت این تیم به AFC ارائه کرده است.

به نوشته رسانه‌ها و بعضی روزنامه‌های ایرانی در خصوص شکایت النصر، ثبت قرارداد بازیکنان در فرصت قانونی و پیش از صدور حکم محرومیت در تاریخ 12 سپتامبر، صورت گرفت. بر این اساس باشگاه ایرانی در فرصت 30 روزه‌ای که داشت اقدام به ثبت قرارداد بازیکنان جدید کرد و اجرای قانونی محرومیت پس از پایان این مهلت 30 روزه آغاز شد.

داستان محرومیت باشگاه ایرانی از سوی فیفا به پرداخت دستمزد برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق کروات برمی‌گردد و بعد از پایان مهلت پرداخت از 12 سپتامبر محرومیت پرسپولیس آغاز شد.

گذشته از جزئیات شکایت النصر باید گفت این تیم نتوانسته پرسپولیس را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شکست دهد در حالی که همه شرایط به سود النصر بود و حتی عیسی آل کثیر بهترین گلزن ایرانی ها هم در آستانه بازی محروم شد. تیم ایرانی 10 نفره شد اما توانست بازی را به ضربات پنالتی بکشاند و النصر از اخراج یک بازیکن حریف هم نتوانست استفاده کند تا در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب شود.

باید بپذیریم النصر یک فرصت طلایی داشت که شاید به راحتی برای این تیم تکرار نشود خصوصا با توجه به شرایط ویژه این رقابت‌ها که به شکل متمرکز در قطر برگزار شد. الهلال از مسابقات کنار رفت و با حذف الدحیل و السد تنها نماینده باقیمانده عربستان می‌توانست شانس اول برای موفقیت باشد.

در واقع اکنون پرونده لیگ قهرمانان آسیا برای النصر بسته شده و حالا این تیم باید پرونده فصل جدید را باز کند که از 17 سپتامبر آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=48769
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن