گزارش

گروه خودروسازي سايپا پيشتاز در رنگ خودرو

ضخامت لايه هاي رنگ محصولات گروه خودروسازي سايپا كاملا استاندارد و حتي بالاتر از اعداد مصوب و تكليف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ گروه خودروسازي سايپا همواره در بخش رنگ خودرو پيشتاز بوده و در رنگ آميزي بدنه هاي توليد از ربات هاي پيشرفته و رنگ هاي پايه آب و حلال مطابق با آخرين تكنولوژي روز صنعت خودروسازي استفاده می کند.

گروه خودروسازي سايپا سعي و تلاش كرده كه با هدف ارتقاي كيفيت، تمام استانداردهاي مربوط به توليد خودرو را رعايت كند و حتي فراتر از استانداردهاي محول شده، حركت كند. حوزه رنگ نيز از اين قاعده استثناء نيست به گونه اي كه اين مجموعه ضمن استفاده از بهترين نوع رنگ، ضخامت لايه هاي رنگي را به طور كامل رعايت كرده است.

ضخامت رنگ خودرو در محصولات سايپا به صورت روزانه و مستمر در هر شيفت كنترل مي شود و گزارش ها، به صورت مستند وجود دارد. از اين رو تمام اقدام هاي كه در اين خصوص انجام مي شود بر اساس اصول و قواعدي است كه تمام خودروسازان جهاني دنبال مي كنند.

با توجه به اطمينان از وضعيت رنگ محصولات سايپا، اين مهم (رنگ خودروها) در محصولات سايپا بين 3 تا 5 سال گارانتي دارد، لذا تمام مشتريان اين مجموعه مي توانند به رنگ خودروهاي خود اطمينان كامل داشته باشند.

تاكيد مي شود ضخامت قابل قبول رنگ خودروها مطابق با استانداردهاي روز دنيا بين 80 تا 140 ميكرون است كه اين ضخامت از بخش هاي رنگ ED، آستر، رويه و كلر تشكيل شده است، از آنجا كه گروه خودروسازي سايپا در اين حوزه سرمايه گذاري مناسبي انجام داده است، در تمام محصولات ضخامت رنگ بين 100 تا 120 ميكرون است.

شايان ذكر است فيلمي در فضاي مجازي منتشر شده كه در آن، ضخامت لايه هاي رنگ محصولات گروه خودروسازي سايپا، زير سوال رفته است. توضيحات ياد شده گواه آن است كه ادعاها نسبت به پايين بودن ضخامت رنگ محصولات سایپا به هيچ عنوان صحت ندارد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83364
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن