گزارش

گروه بهمن موتور با محصولات متنوع به نمایشگاه اربیل رفت

گروه بهمن موتور ، بهمن دیزل و ایران دوچرخ  با هدف توسعه سهم خود در بازار کشورهای همسایه در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کردستان عراق ( اربیل) حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کردستان عراق از 26 خرداد اغاز به کار کرد و تا 29 خرداد 1400 در شهر اربیل عراق دایر می باشد.

شرکت های خودرویی گروه بهمن  نیز با حضور در این نمایشگاه، جدید ترین مدل های خودرو های دیزلی، کاربری و موتور سیکلت خود همچون کامیونت شیلر با کاربری یخچالی ، کامیونت 6 تن شیلر ، مینی بوس پگاسوس ، وانت کارا تک و دو کابین ، موتوربرقی سه چرخ و جیران را در معرض دید عموم قرار دادند.

این نمایشگاه با حضور تولید کنندگان بین المللی خودرو ، قطعات خودرو ،صنایع ساختمان ، فولاد و معادن ، ریخته گری و غیره برگزار شده است که از جمله مهمترین موضوعات فعالیت این رویداد نمایشگاهی به شمار می آید.

نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل اقلیم کردستان عراق در راستای برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران، با هدف معرفی توانمندی‌های صادراتی کشور به بازارهای همسایه برگزار شده است.

همچنین در آغاز بازگشایی این نمایشگاه استاندار اربیل از غرفه گروه بهمن دیدن و از حضور این مجموعه در نمایشگاه ابراز خرسندی کرد.

گفتنی است گروه بهمن بازار عراق و کشورهای همسایه را برای توسعه صادرات خود در نظر گرفته است قصد دارد حضور خود در این بازار را گسترش دهد.  ضمن اینکه پیش از این شرکت بهمن دیزل سال گذشته با هدف همکاری با شهرداری‌های کلان شهرهای افغانستان، در اولین نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل در کابل شرکت و نسل جدید مینی‌بوس و کامیونت شیلر ۶ تن را به بازدیدکنندگان معرفی کرد .

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=71831
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن