صنعت-معدن-تجارت

گروه بهمن برترین رتبه های خدمات فروش را به خود اختصاص داد

شرکت های خودروساز گروه بهمن مطابق با گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، به رسم هر ساله برترین رتبه های خدمات فروش را به خود اختصاص دادند.

به گزارش تفاهم آنلاین، در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) که به نیابت از وزارت صنایع و هر ساله در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فروش صورت می‌پذیرد، هر سه شرکت خودروساز گروه بهمن (بهمن موتور، بهمن دیزل و سیباموتور) موفق به کسب جایگاه برتر خدمات فروش شدند.

مقایسه امتیاز نتایج کسب شده مربوط به ارزیابی خدمات فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در سال 99 نشان می‌دهد که در حوزه خودروهای سنگین، شرکت سیبا موتور با یک پله صعود مقام نخست و بهمن دیزل با حفظ رتبه سال گذشته مقام دوم و در حوزه خودروهای سبک، بهمن موتور مقام دوم را کسب کرده اند.

در شاخص نظام رويه های اجرایی تعريف شده در سيستم مديريتی شركت ها، بهمن موتور مقام نخست، سیبا موتور مقام دوم و بهمن دیزل مقام نخست را کسب کرده و با استاندارد سازی و مديريت فرآیند ارتباط با مشتريان، در شاخص وضعيت نمايندگي های مجاز نیزبهمن موتور مقام دوم، سیبا موتور مقام دوم و بهمن دیزل مقام نخست را کسب کرده اند.

این گزارش حاصل ارزیابی 20 شرکت و 1762 نمایندگی مجاز عرضه کننده خودروی سواری و سنگین در سال 99 و مصاحبه با 344هزار مشتری بوده است.

شایان ذکر است شاخص های اصلی این ارزیابی، طبق دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات فروش خودرو شامل ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعيت نمايندگي ها، سيستم های ارتباطي و اطلاعاتي، رعایت ضوابط روش های متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و… است که کلیه شرکت های عرضه کننده خودرو را در 4 حوزه مذکور مورد سنجش قرار می دهد.

گفتنی است گروه بهمن با ارائه خدمات متمایز فروش و هدف قراردادن افزایش رضایت مشتریان اقدامات قابل توجهی انجام داده است. بهره‌مندی از فاکتورهایی همچون ارتقای سیستم های ارائه خدمات، آموزش اثربخش پرسنل و حضور نیروهای با تجربه در سطح شبکه نمایندگان، استاندارد سازی نمایندگان، توسعه و بهبود دسترسی مشتریان به نمایندگی‌های مجاز از علل مهم دستیابی به این جایگاه بوده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=69719
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن