بانک-بیمه-بورس

با حضور مدیران و کارکنان برگزار شد​؛گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر در بانک صادرات ایران

مراسم گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر با سخنرانی فرماندهان دوران دفاع مقدس و حضور مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در نمازخانه برج سپهر این بانک برگزار شد و حضور مردم در صحنه‌های مختلف و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان دو عامل موفقیت‌های انقلاب مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، سردار علیرضا افشار، رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی در این مراسم با تشریح شرایط سیاسی و نظامی کشور در زمان انجام عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، دو عامل محوری حضور مردم و فرهنگ ایثار و شهادت را عامل پیروز رزمندگان در آزادسازی خرمشهر و پیروزی عملیات بیت‌المقدس عنوان و تاکید کرد و از این دو عامل به عنوان مبنای توفیقات به دست آمده کشور یاد کرد.

وی گفت: رویکرد مردمی در حل مسائل و مشکلات در دوران دفاع مقدس مهمترین درسی است که می‌‌توان از فتح خرمشهر گرفت و اگر امروز موفقیت‌هایی در کشور به دست آمده و در آینده نیز به دست خواهد آمد ناشی از همین دو رویکرد حضور مردم در صحنه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی و همچنین وجود اخلاص، ایمان، توکل و شهادت‌طلبی است که جلوه نهایی این دو عامل در جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی متبلور شده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه توفیقات به دست‌آمده در عرصه فرهنگی به دلیل حضور بیشتر مردم در این عرصه است، افزود: برای حل مشکلات اقتصادی نیز می‌توان با واسپاری امور اقتصادی به مردم به موفقیت‌های زیادی دست یافت.وی تاکید کرد: اگر بخواهیم مشکلات را پشت سربگذاریم، باید روحیه مسئولیت‌پذیری را به مردم منتقل کنیم و تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

این مراسم با شعرخوانی و قرائت بخش‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین اجرای سرود و برگزاری مراسم قرعه‌‌کشی پایان یافت.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=94099
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن