اقتصادی

کمک یک میلیارد تومانی به تجهیزات آموزشی سیستان و بلوچستان

به گزارش تفاهم؛روز یکشنبه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، پس از تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، مراکز آموزش در استان سیستان و بلوچستان به عنوان قرارگاه مرکزی کمک رسانی انتخاب شد.

به گفته «ناصری امید» دبیر ستاد مدیریت بحران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تا کنون مبلغ یک میلیارد ریال کمک نقدی و معادل آن کمک غیر نقدی از قبیل پوشاک، آب معدنی، دوغ، پنیر، آب میوه، حلوا شکری و مرغ توسط خیرین و نیز یک میلیارد ریال نقدی و یک میلیارد ریال غیرنقدی توسط کارکنان سازمان جمع‌آوری شد.

براساس این گزارش بخش خصوصی و آموزشگاه‌های آزاد نیز ضمن حضور در مناطق سیل زده استان، تاکنون مبلغ ۴۸ میلیون تومان کمک‌های نقدی و نزدیک به ۴۰ میلیون تومان به شکل غیر نقدی به این مناطق در مرحله اول کمک کردند.

مؤسسه های آموزشگاه آزاد استان تهران نیز در مرحله دوم ۲۰۰ تخته فرش به ارزش ریالی حدود ۱۵۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده ارسال کردند.

بر اساس این گزارش، با پیگیری های رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای ، چندین کامیون مواد غذایی و بهداشتی به ارزش حدود سیصد میلیون تومان از سوی خیرین تهیه و به فرمانداری نیک شهر در استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=13801
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن