گزارش

کلینیک تخصصی پا را برای درمان قطعی پای خود انتخاب کنید

کلینیک تخصصی پا مرکز تخصصی درمان بیماری های پا می باشد که به جرات می توان گفت با پشتوانه تجربه و دانش تیم تخصصی خود بهترین نتایج ممکن را در زمینه درمان تخصصی بیماری های پا در اختیار بیماران قرار می دهد. ما در این کلینیک از به روزترین و مدرن ترین روش های ارزیابی برای تشخیص دقیق عارضه و تهیه کارآمدترین برنامه مدیریتی و درمانی برای هر بیمار استفاده می کنیم.

در کلینیک تخصصی پا خدمات ارتوپدی فنی به صورت کاملا تخصصی و پیشرفته توسط متخصصین مجرب انجام می گیرد. ارتوپدی فنی در علم پزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا به استقلال بیشتر فرد کمک می کند. پا درد پس از آسیب شایع است، اما این درد می تواند به دلیل سایر عوارض یا دلایل غیر ضربه ای رخ دهد.

 

 

علائم و نشانه ها

علائم پا درد بسته به علت و وضعیت بیمار به روش های مختلفی ظاهر می‌شود. درد حاصل می تواند شدید، مبهم، ثابت، یکنواخت یا سوزان باشد. این درد ممکن است مداوم یا مقطعی باشد و با فعالیت یا استراحت بدتر یا بهبود یابد. بسته به علت درد، ممکن است علائم دیگری نیز وجود داشته باشد.

درد عضلانی و مفاصل را اغلب می توان با لمس احساس کرد، به این معنی که لمس ناحیه دردناک می تواند باعث بازگشت یا بدتر شدن درد شود. البته درد می تواند از یک قسمت بدن به قسمت دیگر سرایت کند که برای بیمار و پزشک سردرگم کننده است.

علل ناشی از آسیب

  • شکستگی
  • درد ساق پا
  • پارگی و کشیدگی تاتندون ها
  • خونریزی
  • سندروم کمپارتمان

زمان مراجعه به پزشک

اغلب مردم برمبنای توانایی شان در ایستادن. بر اساس وزن و توانایی راه رفتن، تصمیم می گیرند که برای درمان آسیب به پزشک مراجعه کنند یا نه. اما در بیشتر موارد، اگر خطر شکستگی وجود دارد یا اگر مفصل بسیار متورم است، بهتر است فورا با پزشک مشورت کنید. یادداشت مهم: فقط به این دلیل که می توانید پای خود را حرکت دهید به این معنی نیست که پای شما آسیبی ندیده است.

در سایر مواقع، اکثراً درد شروعی تدریجی داشته و بیماران هنگامی به پزشک مراجعه می‌کنند که درد زندگی روزمره آن‌ها را مختل کند. اغلب، درد پا بخشی از مجموعه بزرگتری از علائم بوده و به طور مستقل ارزیابی نمی‌شود.

با این حال، هنگامی که درد به طور ناگهانی شروع می شود، باید نگران آن باشید و بلافاصله به پزشک مراجعه کنید. این امر به ویژه در صورتی صدق می‌کند که پا متورم و داغ باشد و احتمال ترومبوز سیاهرگی عمیق وجود داشته باشد، یا اگر پا رنگ پریده و سرد است و احتمال حضور یک لخته در سرخرگ وجود دارد.

راه ها و روش های درمان

درمان درد پا به تشخیص انجام شده بستگی دارد. پس از تعیین دلیل درد، درمان با هدف کنترل درد و نیز کنترل مشکل زمینه‌ای، جهت کاهش امکان یا جلوگیری از رخ دادن آن در آینده، انجام می‌شود که شما می توانید برای درمان به کلینیک تخصصی پا مراجعه کنید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=92174
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن