بانک-بیمه-بورس

کلنگ‌زنی احداث کتابخانه عمومی شهر‌ «سلطان شهر» با حمایت بانک سینا

 

کلنگ احداث کتابخانه عمومی شهر «سلطان‌شهر» استان فارس با حضور قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا و مقامات استانی، بر زمین زده شد.

به گزارش تفاهم آنلاین ، در این مراسم، چنگیز مروج، قائم‌مقام بانک سینا، با اشاره به رویکرد بانک سینا در حوزه اقدامات و فعالیت‌های اجتماعی، اظهار کرد: باید در راستای اعتلای فرهنگی و ارتقای سطح دانش جوانان و نوجوانان ایران اسلامی قدم‎های محکمی برداشت چرا که غنی‌سازی فرهنگ جامعه، با ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی تداوم می‌یابد.

 

وی افزود: بانک سینا همان‌گونه که در راستای ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار کوشا بوده، در کنار مردم و دولت نیز در ترویج و غنی‌سازی فرهنگ این سرزمین نقش مثبتی ایفا کرده که کمک به احداث کتابخانه سلطان‌شهر نیز در همین راستا صورت‌گرفته است.

مروج، ضمن تبیین اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی، خاطرنشان ساخت: امیدواریم احداث کتابخانه در شهر سلطان‌شهر، زمینه حصول توفیقات بیشتر در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی را برای مردم این منطقه به ارمغان آورد.

نماینده مردم شهرستان‌های خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای اسلامی شهر سلطان‌شهر نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل بانک سینا در رابطه با احداث این کتابخانه، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را عامل توسعه همه‌جانبه جوامع برشمردند و بر ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در این منطقه تآکید کردند.

گفتنی است شهر سلطان‌شهر به عنوان مرکز بخش کربال شهرستان خرامه، با جمعیتی در حدود دو هزار و 500 نفر در استان فارس قرار دارد.

کتابخانه سلطان‌شهر در زمینی به مساحت دوهزار متر مربع و زیر بنای 220 متر ساخته خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=100303

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن