کارآفرینی

کسب و کارهای کوچک زود بازده

مصطفی یحیایی – ارشد علوم ارتباطات

کسب و کارهای کوچک زود بازده ، دارای مزایایی هستند. آیا شما ازمزایای کسب و کارهای کوچک زود بازده مطلع هستید؟ اگر شما هم مثل بسیاری از افراد به فکر راه انداختن کسب و کار جدید هستید، بزرگ ترین مانع پیشروی تان چیست؟ ایده ی اولیه ندارید، یا از کمبود سرمایه ی لازم برای شروع می هراسید. شاید هم به شکست می اندیشید و ترس از شکست مانع شروع کسب و کار جدیدتان می شود و یا شاید همه ی این موارد دست به دست هم داده است که نیرو و انرژی لازم برای شروع یک کسب و کار را از شما سلب نموده باشد. اگر شما هم در شرایط مشابهی قرار دارید، پیشنهاد می کنیم درباره ی کسب و کارهای کوچک کم بازده  ، اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

عموما کسب و کارهای کوچک به دلیل بازدهی بالا از جذابیت های بالایی برخوردار هستند و در تمام دنیا از طرفداران بسیاری برخوردارند. البته میزان بازدهی یک شغل تحت تاثیر عوامل مختلف متفاوت است.از سرمایه ی اولیه گرفته تا میزان مهارت شما می تواند  بر میزان بازدهی اثر گذار باشد.

اما در این میان ، یکسری از مشاغل ذاتا به عنوان کسب و کارهای کوچک زود بازده شناخته شده اند که فعالیت در آن ها می تواند شما را به اهدافتان نزدیک تر نماید. یکی از کسب و کارهای کوچک زود بازده در تمام دنیا مشاغل خدماتی هستند. مشاغل خدماتی از مزایای بی نظیری برخوردارند. تقریبا نیاز به سرمایه ی اولیه چندانی ندارند و شما می توانید با استخدام چند نیروی کار، گردش اولیه ی مالی شرکت تان را داشته باشید. یکی دیگر از کسب و کارهای کوچک زودبازده فعالیت در حوزه ی غذاست. شاید برایتان تعجب آور باشد که چگونه احداث یک رستوران با حجم بالایی از سرمایه می تواند زیر مجموعه یک کسب و کار کوچک زودبازده قرار گیرد. خیر، منظور ما تاسیس یک رستوران نیست. اگر شما به حوزه ی آشپزی علاقه مندید، برای شروع می توانید یک تهیه ی غذای خانگی بیرون بر احداث کنید با کمترین سرمایه و بازدهی بالا به هدف خود نزدیک می شوید.

یکی دیگر از انواع کارهایی که نیاز به کمترین سرمایه ی ممکن را دارد، ورود و فعالیت در بستر فضاهای مجازی و سایت های اینترنتی است. بطور مثال می توانید در حوزه ی تولید محتوا فعالیت نمایید. تولید محتوا نه تنها یک شغل زود بازده است، بلکه تقریباً سرمایه اولیه‌ی لازم برای شروع آن صفر است. حتی می توانید با بسیاری از شرکت ها و سایت ها بصورت دورکاری همکاری نمایید. انجام خدمات کامپیوتری در منزل هم از جمله مشاغلی است که با کمترین سرمایه سوددهی قابل قبولی برای افراد تازه کار دارد.

مزایای کسب و کارهای کوچک
مزایای کسب و کارهای کوچک

می توان صدها و هزاران شغل را در حوزه ی کسب و کارهای کوچک زود بازده نام برد. از راه اندازی کارواش گرفته تا تاکسی سرویس ها، مشاوره در حوزه ی سئو و حتی تعمیر خودرو را نام برد.

بادتان باشد برای کارآفرین شدن و راه اندازی یک کسب و کار کوچک زود بازده نیاز به ایده هایی عجیب و غریب نیست. راه اندازی بسیاری از سودآورترین کسب و کارها و فعالیت های کارآفرینانه، بسیار آسان تر از آن است که فکرش را می کنید. به دنبال تاسیس کسب‌ و کارهایی باشید که راه اندازی آن ها آسان است ، هزینه‌های اولیه پایین  و سود بالایی دارند و می‌توانید بر روی نیاز یا روند بازار سرمایه‌گذاری کنید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=88141
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن