بانک-بیمه-بورس

کسب لوح “روابط عمومی برتر” توسط بیمه ما

بیمه "ما" لوح سپاس "روابط عمومی برتر" در رشته "ارتباطات فرهنگی" را در شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و هفدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران دریافت کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، در شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و هفدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران که با حضور سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی برگزار شد، بر اساس رأی هیات داوران، به دلیل رعایت استانداردهای (علمی-صنفی)، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها، لوح سپاس “روابط عمومی برتر” در رشته “ارتباطات فرهنگی(تبلیغات و انتشارات)” توسط دکتر سلیمانی-رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به داود شکری مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه “ما” اهداء شد.

شانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با ارائه پیام آنلاین خانم اسوتلانا استاوروا-رئیس هیات مدیره انجمن بین‌المللی روابط عمومی و سخنرانی دکتر سیماسادات لاری-سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و هوشمند سفیدی دبیر کل سمپوزیوم برگزار شد.

در این سمپوزیوم که با محوریت تاثیر کرونا ویروس بر ساختار روابط عمومی‌ها برگزار شد، سخنرانان و صاحب‌نظران ایرانی و بین‌المللی به ‌صورت آنلاین به ارائه مطالب و آخرین یافته‌های علمی در خصوص روابط عمومی پرداختند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=54511
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن