اجتماعی

کتاب عصر روابط عمومی منتشر شد

کتاب عصر روابط عمومی باهمت انتشارات هوشمند تدبیر وهمکاری ایمان قربانی منتشر شد. این کتاب حاصل تلاش های علمی و تجارب آموزشی بوده است تا بتواند در این مسیر چراغ راهی برای مهندسین،دانشجویان،اساتید و سایر فعالان در حوزه روابط عمومی باشد .

به گزارش تفاهم آنلاین، ایمان قربانی در این کتاب آورده است: کتاب عصر روابط عمومی یکی از دروازه های ورود به بازارهای جهانی و مناسبات اجتماعی تلقی می گردد. لذا دانستن ادبیات و دانش این علم راهگشای بکارگیری این پدیده قرن خواهد بود.
كتاب عصر روابط عمومی به بررسي روند روابط عمومي در ايران پرداخته و سعي دارد تعريفي از روابط عمومي در جهان معاصر ارائه دهد.
روابط عمومي‌‌ها به دلايل مختلف بايد بتوانند گام به گام و در عين حال با سرعتي قابل قبول، روش‌هاي سنتي را كنار گذاشته و با استفاده از ابزار روابط عمومي الكترونيك، وظايف خود را تلفيقي از سنتي و الكترونيك انجام دهند.
لازم به ذکراست ایمان قربانی پیش از این نیز مولف کتاب پدافند غیرعامل رکن اصلی اقتصاد مقاومتی بوده و مقالاتی نیز با عناوین لزوم تخصصی شدن روابط‌عمومی، نیاز دو سویه روابط‌عمومی و رسانه، اعتمادسازی متقابل روابط‌عمومی و رسانه و راهکارهای سریع و پایدار برای جلب سرمایه در مناطق آزاد را ارائه کرده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=58503
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن