گزارش

کتاب صنعت بیمه و‌نقش آن در توسعه جوامع منتشر شد

کتاب صنعت بیمه و‌نقش آن در توسعه جوامع توسط سرکار خانم زهره عامری اردستانی متولد ۱۳۵۸و میلاد استواری متولد ۱۳۶۵ منتشر شد. این کتاب در۱۹۱صفحه با رویکردی کاملا آگاهانه محور و با موضوعیت و هدف اطلاع رسانی و اغنا مخاطب توسط انتشارات پدیدار اندیشه پارسیان با قیمت ۷۰هزار تومان چاپ و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است .
در مقدمه  کتاب صنعت بیمه و‌نقش آن در توسعه جوامع آمده است:
بیمه بی شک یکی از دستاوردهای مهم بشر برای مقابله با حوادث ناگوار و ناگهانی است. از دوران‌های گذشته پیشامدهایی چون زلزله، سیل، طوفان و … جامعه انسانی را مورد تهدید قرار داده است. با وجود پیشرفت‌های روز افزون در زمینه فن‌آوری‌های مقابله با حوادث غیر مترقبه، نیاز انسانها به پوشش‌های حمایتی بیمه بیش از همیشه احساس می‌شود. هر چند نیاز مبرم انسانها برای استفاده از خدمات بیمه‌ای، همچنان عوامل متعدد توسعه صنعت بیمه را به چالش می‌کشد. یکی از نشانه‌های پیشرفت و توسعه بیمه با توسعه اقتصادی کشورها متقارن است.
لازم به ذکر است میلاد استواری نویسنده جوان تا کنون موفق به تالیف ۴کتاب در زمینه های مختلف گردشگری فرهنگی و بیمه ای گردیده است. متقاضیان خرید این کتاب می توانند جهت خرید با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۱۷۹۷۹۰ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=72960
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن