بانک-بیمه-بورس

کاپیتان پرسپولیس به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون پیوست

سید جلال حسینی،کاپیتان تیم پرسپولیس به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون پیوست.

سید جلال حسینی صبح امروز با حضور در شعبه مرکزی بانک توسعه تعاون اقدام به افتتاح حساب در این بانک توسعه ای کرد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دیدار با کاپیتان تیم پرسپولیس ضمن ابراز خرسندی از اضافه شدن سید جلال حسینی به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون گفت: ورزشکاران با اخلاق و موفق الگوهایی مثبت برای نسل جوان محسوب می شوند و حضور این سرمایه انسانی و چهره ملی در جمع مشتریان عزیز بانک، مایه مباهات اینجانب و مجموعه همکاران است.
مهدیان ورزش فوتبال را نماد زیبایی از تعاون، همکاری و یکدلی دانست وبا اشاره به تشابه ساختار تعاونی ها با ورزشهای جمعی خصوصا فوتبال خاطر نشان کرد : فعالیت در تیم فوتبال را می توان با فعالیت در بخش تعاون شبیه دانست چراکه در تیم فوتبال نیز همه بازیکنان برای دستیابی به یک هدف والا با هم همکاری و همیاری میکنند همانطوریکه در یک فعالیت تعاونی همه اعضاء با همکاری و هماهنگی ارزش افزوده ای جدید ایجاد میکنند .
مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین جهت گیری بانک توسعه تعاون را مبتنی بر رویکردی مردمی دانست و گفت: بانک توسعه تعاون بر پایه اعتماد مردم و با سرمایه دولت شکل گرفته است و از عموم چهره های محبوب و مردمی دعوت می کنیم بانک توسعه تعاون را بانک خود تلقی نموده و با تداوم همکاری با بانک، موجب تقویت فرهنگ تعاون و زمینه ساز اشتغال پایدار برای جوانان عزیز شوند.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه در طول سال های گذشته با حمایت از برخی تیم های ورزشی تلاش کرده ایم به مسئولیت خود در قبال جامعه ورزشی ایفا نماییم افزود: این بانک به عنوان جوانترین بانک دولتی و به عنوان یک بانک توسعه ای حمایت از ورزش حرفه ای را به عنوان مسئولیت اجتماعی خویش تعریف کرده است.
مهدیان همچنین با اشاره به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا افزود : بانک در این خصوص و در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا؛ تسهیلات مشاغل مرتبط با ورزش و جوانان را مشمول استمهال نمود

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=72916
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن