فرهنگی

کانادا و انگلستان دو کشور مناسب برای مهاجرت تحصیلی

تحصیل در کانادا آرزوی بسیاری است اما برای رسیدن به این آرزو باید راه پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. انتخاب مقصد مناسب برای مهاجرت اولین کاری است که باید انجام دهید. اما برای انتخاب مقصد مهاجرتی مناسب باید چه کارهایی به انجام رساند؟ ابتدا باید شرایط پذیرش دانشگاه های کشور مورد نظر را بررسی کرده و سپس در صورتی که متناسب با شرایط شما باشد به فکر اخذ پذیرش دانشگاه باشید. با اینکه روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد اما تحصیل در کشورهای اروپایی، به عنوان بهترین روش برای مهاجرت شناخته می شود. با تحصیل در دانشگاه، با اینکه اقامت دائم کشور مقصد را دریافت نمی کنید اما به دلیل داشتن مدرک بین المللی و همچنین سابقه کار و تحصیل در کشور مقصد، با تبدیل کردن ویزای خود، خواهید توانست اقامت دائم کشور مورد نظر را دریافت کنید. کانادا و انگلستان دو کشور محبوب برای مهاجرت تحصیلی هستند که در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با مهاجرت تحصیلی ارائه نموده ایم:

اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

ویزای تحصیلی انگلستان متقاضیان بسیاری از جای جای نقاط جهان دارد اما آیا می توان به راحتی از طریق تحصیل به کشور انگلستان مهاجرت کرد؟ اخذ ویزای تحصیلی انگلستان مستلزم داشتن پذیرش از یک دانشگاه انگلیسی است و برای این منظور باید رزومه تحصیلی خود را به یکی از دانشگاه های این کشور ارسال نمایید. چنانچه خودتان به تنهایی برای مهاجرت اقدام کنید ممکن است با مشکلاتی نیز مواجه شده و به نتیجه مطلوبی دست پیدا نکنید. از این رو توصیه می کنیم که از یک وکیل مهاجرت در این مسیر کمک بگیرید. وکیل مهاجرتی به دلیل آشنایی کاملی که با مراحل مهاجرت دارد، خواهد توانست بهترین راهنمایی ها را برای شما ارائه نماید. اما انتخاب وکیل مهاجرتی معتبر و حرفه ای نیز در نتیجه کار شما تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. به گونه ای که اگر وکیل مهاجرتی زبده ای را برای انجام امورات مسافرتی انتخاب کرده باشید هیچگونه نگرانی نخواهید داشت.

هزینه های مهاجرت تحصیلی

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است در ذهن متقاضیان برای مهاجرت به وجود آید، میزان هزینه هایی است که باید برای این روش مهاجرت پرداخت کنند. جهت مهاجرت به کانادا و انگلستان باید هزینه های ثابتی را به وزارتخانه این کشور ها پرداخت نمایید که قابل عودت نیستند. توجه داشته باشید که چنانچه خودتان کارهای خود را انجام داده باشید هزینه ای برای وکیل مهاجرتی پرداخت نمی کنید اما طبیعتا در این صورت شانس پایین تری برای پذیرش خواهید داشت. هریک از شرکت های مهاجرتی، هزینه متفاوتی را برای ارائه خدمات خود در نظر گرفته اند. شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه نازلترین قیمت ها برای خدمات مهاجرتی خود نموده است. از این رو می توانید انجام دادن امورات مهاجرتی خود را به شرکت ما سپرده و خود تنها نظاره گر دقیق و درست انجام شدن کارها باشید. توجه داشته باشید که امکان اخذ راهنمایی تلفنی نیز به صورت 24 ساعته وجود دارد.

 

مهاجرت به کانادا

کانادا به عنوان یکی از کشورهای  مهاجرپذیر در سطح جهان شناخته می شود. مهاجرت به کانادا طرفداران بسیاری در میان مردم جهان پیدا کرده است. برای مهاجرت به کانادا نیز روش های مختلفی پیش رو خواهید داشت اما به دلیل سطح علمی بالای دانشگاه های کانادا، اخذ ویزای تحصیلی کانادا بهترین روش برای مهاجرت شناخته می شود. شرایط مساعد زندگی در کانادا از دیگر مزیت های این کشور شناخته می شود. هر یک از شهرهای کانادا را که برای مهاجرت انتخاب کرده باشید بهترین شرایط را تجربه خواهید کرد. برای مهاجرت به کانادا باید مدارک کامل خود را ارائه نموده و شرایط مهاجرت را نیز داشته باشید. البته برای مهاجرت از طریق هریک از روش های مهاجرتی، راه و روش متفاوتی را باید پشت سر بگذارید.

بهترین روش اقدام برای مهاجرت

چنانچه به دنبال راهی مطمئن برای مهاجرت به کشور های انگلستان و کانادا هستید نباید خودتان سر خود اقدام نمایید. با اینکه امکان درخواست برای مهاجرت برای خودتان نیز امکان پذیر است اما در این صورت ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید. داشتن اطلاعات کافی برای درخواست مهاجرت، کمک بسزایی به نتیجه گیری شما خواهد کرد. از این رو توصیه می کنیم که از یک وکیل مهاجرتی در این زمینه کمک بگیرید. مراکز متعددی در این زمینه فعالیت می کنند. اما آیا تمامی آنها قابل اعتماد هستند؟ شرکت ما به عنوان یکی از بهترین ها در این زمینه، توانسته رضایت بسیاری از کاربران را نسبت به خود جلب نماید. کارشناسان شرکت ما به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات پشتیبانی بوده و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از آنها دریافت کنید.

دانشگاه های انگلیس و کانادا

دانشگاه های انگلیس و کانادا از جمله بهترین دانشگاه های سطح جهان به شمار می روند. از این رو میزان تقاضا برای تحصیل در این دانشگاه ها بسیار بالا بوده و جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور ها باید حتما پذیرش دانشگاه مورد نظر را دریافت کرده باشید. دانشگاه های کانادا و انگلیس به دلیل ارائه مدرک بین المللی امکان ارائه مدرک به دانشگاه های کلیه کشورها را خواهند داشت. توجه داشته باشید که برای تحصیل در هر مقطع تحصیلی، باید هزینه خاص آن مقطع را پرداخت نمایید. البته قبل از اقدام برای مهاجرت، توصیه می کنیم که هزینه های زندگی، خورد و خوراک، اقامت و… را نیز مورد بررسی قرار دهید. ارائه مدارک تمکن مالی و همچنین تحصیلی نیز از جمله ضروریات مهاجرت به کشورهای خارجی است.

تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان آرزوی بسیاری از افراد است و می توانید دانشگاه های صاحب نام بسیاری را در شهرهای مختلف این کشور مشاهده کنید. سیستم آموزشی جامع و قدیمی انگلستان به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت این کشور شناخته می شود. مدارک اخذ شده از دانشگاه های مختلف انگلستان، برای تمامی کشورها قابل قبول بوده و می توانید به سهولت پس از طی دوره تحصیلی، به کشور خود بازگردید. حدود یک چهارم از دانشگاه های انگلیس، در بین 100 رتبه برتر دانشگاه های جهان قرار دارند.  مهاجرت به انگلستان در تمامی مقاطع تحصیلی امکان پذیر خواهد بود اما چنانچه از مقطع کارشناسی در یکی از دانشگاه های انگلستان تحصیل کرده باشید. شرایط ساده تری برای ادامه تحصیلات خود خواهید داشت.

برگرفته از وب سایت https://fa.penstudents.com/

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=87334
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن