البرز

کاشت ۲۵۰ هزار گل شب‌بو در کرج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از برنامه‌ریزی برای کاشت بیش از ۲۵۰ هزار گلدان گل شب‌بو در شهر برای استقبال از بهار خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری و مشارکت فضای سبز مناطق دهگانه صورت می‌پذیرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، پیمان بضاعتی‌پور اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن بهار ۱۴۰۰ و به‌منظور افزایش زیبایی‌های بصری، میادین، معابر و پارک‌ها و بوستان‌های مناطق دهگانه کرج با انواع گل‌های فصلی مزین می‌شود.

وی، هدف از گل‌کاری را زیباسازی فضای بصری شهر، ایجاد محیط شهری زیبا و آرام برای نشاط و سرزندگی شهروندان عنوان کرد و افزود: گل‌کاری فصلی در کنار گل‌کاری دائمی همه‌ساله در سه مرحله بهار، تابستان و پاییز در شهر صورت می‌گیرد و این سازمان در کنار کاشت این تعداد گل، کاشت درخت و درختچه را نیز در دستور کار دارد و با تمام تلاش و توان، شهر را آماده استقبال از بهار می‌کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بابیان اینکه طی چند ماه گذشته و با مشارکت مناطق دهگانه کاشت پیازهای لاله نیز در شهر صورت گرفته است، افزود: گل‌های کاشت شده متناسب و سازگار با آب‌وهوای اقلیمی شهر کرج انتخاب‌شده تا بیشترین زیبایی و دوام و ماندگاری لازم در شرایط جوی داشته باشند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=62912
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن