مناطق آزاد-گردشگری

چگونه بلیط هواپیما کیش را ارزان بخریم؟

کیش یکی از مهم‌ترین مناطق توریستی و گردشگری ایران است. همه ساله گردشگران بسیاری از ایران و حتی کشورهای همسایه برای تفریح و خوش‌گذرانی به کیش سفر می‌کنند. این جزیره آرامش محض را به شما هدیه می‌دهد. هتل‌های لوکس تا تفریحات خاص را می‌توانید در این جزیره تجربه کنید. کیش درست در میان آب‌های خلیج فارس قرار دارد. به همین خاطر روش‌های سفر به آن محدود هستند. یعنی یا با لنج یا با هواپیما باید به این جزیره سفر کنید. سفر هوایی یکی از بهترین گزینه‌های سفر به کیش محسوب می‌شود. با توجه به اینکه جزیره کیش در منتهی علیه جنوب ایران قرار دارد، فاصله بسیاری تا شهرهای مختلف دارد و قیمت بلیط هواپیما کیش کمی گران است؛ اما نگران نباشید. در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که چطور بلیط کیش را ارزان بخرید.

خرید بلیط ارزان هواپیما کیش
خرید بلیط ارزان هواپیما کیش

 

زمان سفر را درست انتخاب کنید

زمان سفر اهمیت بسیاری دارد و به‌صورت مستقیم روی قیمت بلیط هواپیما کیش تأثیر می‌گذارد. معمولاً در ایامی همانند عید نوروز، قیمت بلیط هواپیما افزایش پیدا می‌کند. در این دوران مسافران بسیاری عازم کیش می‌شوند و به همین خاطر شاهد افزایش قیمت بلیط هواپیما کیش هستیم. تابستان‌ها هوای کیش بسیار گرم می‌شود و تعداد مسافران نیز کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه قیمت‌های بلیط هواپیما نیز کاهش خواهد داشت. پس اگر دلتان می‌خواهد با حداقل هزینه سفر کنید، باید تابستان را در نظر قرار دهید. همچنین در نظر داشته باشید که در ایام تعطیلات وسط هفته نیز تا حدودی افزایش قیمت رخ می‌دهد. پس بهتر است ایام معمولی غیرتعطیل وسط هفته را برای سفر خود انتخاب کنید.

ارزان‌ترین ایرلاین را انتخاب کنید

خرید بلیط هواپیما کیش از ارزانترین ایرلاین
خرید بلیط هواپیما کیش از ارزانترین ایرلاین

وقتی که وارد یک سایت گردشگری توریستی می‌شوید، متوجه خواهید شد که انواع مختلف ایرلاین به مقصد کیش سفر می‌کنند. هر ایرلاین بر اساس عوامل مختلف از جمله کیفیت ناوگان هوایی، کیفیت خدمات و همچنین اعتبار برند، قیمت‌های متفاوتی را برای پرواز خود مشخص می‌کند. پس می‌توانید برای کاهش هزینه‌های سفر خود، ارزان‌ترین ایرلاین را انتخاب کنید. معمولاً قیمت بلیط هواپیما ایرلاین‌هایی همانند ایران ایر یا ماهان از سایر ایرلاین‌ها بیشتر است.

بلیط چارتر بخرید

خرید بلیط چارتر کیش بهترین روش برای کاهش هزینه‌های سفر به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید بلیط هواپیما کیش را با حداقل هزینه خریداری کنید، بهترین راه شما خرید بلیط چارتر است. شرکت‌های هوایی در تلاش هستند تا با حداکثر ظرفیت پرواز را انجام دهند. وقتی که پرواز انجام می‌شود، ایرلاین حتی با یک مسافر هم باید هزینه سوخت، حقوق پرسنل و امثال آن را پرداخت کند. به همین خاطر حتی اگر مسافران را بدون سود سوار هواپیما کند، در مخارج ضرر نمی‌کند. پس می‌توان گفت که حتی وجود یک صندلی خالی باعث ضرر مالی به ایرلاین می‌شود. از‌این‌رو در ایام کم‌تردد که تعداد مسافران کاهش پیدا می‌کند، ایرلاین با کمک تخفیف‌های ویژه، بلیط‌های خود را به فروش می‌رسانند. هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر می‌شوند، آفرهای بیشتری را ارائه می‌دهند. به شکلی که بلیط‌های لحظه آخری شاید نصف قیمت بلیط‌های اصلی باشند.

خرید بلیط چارتر باعث می‌شود تا هزینه‌های سفر شما به‌مراتب کاهش پیدا کند. البته باید بدانید که این بلیط‌ها بسیار پرطرفدار هستند و به‌سرعت فروش می‌روند. به همین خاطر احتمال یافتن آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود. همچنین تعداد آن‌ها نیز محدود است و افرادی که پرتعداد سفر می‌کنند، دچار مشکل خواهد شد. با این حال با کمک سایت‌های مختلف توریستی می‌توانید انواع بلیط چارتر را پیدا کنید. در اصل می‌توانید شانس خود را برای یافتن انواع بلیط چارتر امتحان کنید تا شاید بلیط ارزان‌قیمت نصیبتان شود. البته در نظر داشته باشید که این بلیط‌ها فقط در ایام کم‌تردد پیدا می‌شوند. همچنین در مسیرهای پرطرفدار که تعداد پروازهای فراوانی انجام می‌شود می‌توانید این بلیط‌ها را پیدا کنید. در ادامه شما را با بلیط‌های پرطرفدار و مسیرهای پرتردد آشنا می‌کنیم.

بلیط‌های پرطرفدار کیش

محبوب‌ترین بلیط هواپیما کیش
محبوب‌ترین بلیط هواپیما کیش

برخی مسیرهای منتهی به کیش جزو پرطرفدارترین مسیرهای هایی هستند. به این ترتیب در هر روز و هر ساعت می‌توانید حداقل یک بلیط پیدا کنید. در مسیرهای پرتردد که تعداد پروازهای فراوانی انجام می‌شود، امکان یافتن بلیط هواپیما کیش لحظه آخری نیز وجود دارد. پس بد نیست این مسیرهای پرتردد و پرطرفدار را بهتر بشناسید.

بلیط هواپیما مشهد کیش

فاصله مسیر زمینی مشهد تا کیش حدود 1740 کیلومتر است. این مسیر بسیار طولانی بوده و اکثر مسافران سفر هوایی را ترجیح می‌دهند. با کمک هواپیما مسافران در عرض حدود 2 ساعت به کیش خواهند رسید. به همین خاطر بلیط هواپیما مشهد کیش بسیار پرطرفدار است. ایرلاین‌های مختلفی از جمله زاگرس، کیش ایر، قشم، ایران ایر و … پرواز مشهد کیش را انجام می‌دهند. قیمت هواپیما مشهد کیش در مقایسه با سایر مقاصد کمی گران‌تر است. همچنین در ایام کم‌تردد می‌توانید بلیط لحظه آخری کیش را از مشهد پیدا کنید.

بلیط هواپیما تهران کیش

تهران کیش قطعاً یکی از پرطرفدارترین و پرترددترین مسیرهای منتهی به کیش محسوب می‌شود. تهران تا کیش از مسیر زمینی حدود هزار کیلومتر فاصله دارند. طول مسیر بسیار طولانی بوده و مسافر را خسته می‌کند. در عین حال پرواز تهران کیش کمتر از 2 ساعت طول می‌کشد. قیمت بلیط هواپیما تهران کیش بسیار مناسب است. اگر موفق به یافتن بلیط هواپیما چارتر شوید که با حداقل هزینه می‌توانید سفر کنید. شرکت‌های مختلف هوایی از جمله زاگرس، آسمان، کیش و ایران ایر، این پرواز را ارائه می‌دهند. بهتر است همراه با هواپیماهای مناسب از جمله ایرباس این سفر را انجام دهید.

بلیط هواپیما اصفهان کیش

بلیط هواپیما اصفهان کیش
بلیط هواپیما اصفهان کیش

اصفهان یکی کانون‌های مهم گردشگری ایران به حساب می‌آید. مسیر اصفهان کیش بسیار پرتردد است. بد نیست بدانید که بخشی از مسافران مسیر اصفهان کیش، کیش‌وند‌هایی هستند که برای سفر به اصفهان رفتند و قصد بازگشت دارند. البته بخشی دیگر ساکنین اصفهان هستند که برای سفر کیش را انتخاب می‌کنند. فاصله اصفهان تا کیش از فاصله تهران تا کیش کمتر است و در کمتر از 2 ساعت می‌توانید با پرواز از اصفهان به کیش برسید. شرکت‌های مختلفی این پرواز را ارائه می‌دهند و کیش ایرلاین یکی از معروف‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود.

بلیط هواپیما شیراز کیش

شیرازتکیش از دیگر مسیرهای پرتردد است. تقریباً هر روز 3 الی 4 پرواز از شیراز به کیش انجام می‌شود. به همین خاطر تقریباً در هر روز که بخواهید می‌توانید پرواز پیدا کنید. البته با وجود تعداد پروازهای فراوان، باز هم گاهی یافتن بلیط می‌تواند دشوار باشد. پرواز شیراز تا کیش حدود 1 ساعت طول می‌کشد. پس در حداقل زمان می‌توانید سفری عالی را تجربه کنید. همین موضوع باعث شهرت بیش از اندازه پرواز شیراز کیش شده است. قیمت بلیط هواپیما کیش از مبدا شیراز نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی خواهد بود و می‌توانید سفری ارزان را تجربه کنید.

خب دوستان عزیز به‌صورت کامل با نکات خرید بلیط هواپیما کیش با حداقل قیمت آشنا شدید. کدام نکته بیشتر به کارتان آمد؟ چه نکته‌ای را می‌دانید که اضافه کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=87277
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن