گزارش

چطور با کمترین هزینه برای آشپزخانه خود کابینت بزنیم؟

با توجه به شیوع ویروس کرونا، اقتصاد ایران به شدت تحت تاثیر قرار گرفت. این ویروس نه تنها بر اقتصاد ایران بلکه بر اقتصاد کل جهان (حتی ابرقدرت های دنیا مانند آمریکا و چین) تاثیر گزار بود. اما از آنجایی که ما در کشورمان سال‌هاست درگیر تحریم‌های بین‌المللی هستیم طبیعتا شرایطی به‌مراتب سخت‌تر از دیگران را تجربه می‌‌کنیم. با توجه به این شرایط و بالا رفتن قیمت‌ها، تامین هزینه های سنگین همانند تغییر کابینت آشپزخانه، کاری دشوار است. دو نوع اصلی کابینت وجود دارد. کابینت سفارشی یا کابینت آماده  یا پیش ساخته (استوک نو).

کابینت آماده بهترین انتخاب برای صاحبان خانه هایی که بدنبال صرفه جویی در هزینه های خود برای تغییر یا خرید کابینت آشپزخانه هستند، به شمار می آید. از آنجا که کابینت های از پیش ساخته علاوه بر قیمت پایین دارای کیفیت قابل قبولی هستند، انتخاب بسیار مناسبی برای آشپزخانه شما محسوب می‌شوند.

اما کابینت آماده یا حاضری چیست؟

کابینت آماده یا استوک نو، کابینت‌هایی هستند که از قبل طراحی شده، برش خورده، قطعات نصب شده و ساخته شده‌اند و شما می‌توانید بعد از خرید، کابینت را تحویل گرفته و به خانه ببرید.کابینت‌های از پیش ساخته شده، دارای تنوع بالا و کیفیت‌های متفاوتی هستند. شما می‌توانید هر نوع کابینتی که فکر می‌کنید به آشپزخانه شما جلوه متفاوتی می‌بخشد را خرید کنید. البته کابینت‌های آماده  در بعضی موارد کیفیت مورد نظر را ندارند و باید دقت کنید تا جنس مناسبی را انتخاب کنید. یکی از راه‌هایی که ما به شما برای خرید کابینت آماده با کیفیت پیشنهاد می‌کنیم، خرید کابینت آماده از شرکت و دفاتر مجاز است.

بررسی مزایا و معایب کابینت پیش ساخته نسبت به کابینت سفارشی 

قیمت

کابینت‌های پیش ساخته یا آماده گزینه‌ی بسیار کم هزینه تری نسبت به کابینت‌های سفارشی هستند.

از نظر قیمت کابینت‌های آماده از قیمت‌های بسیار پایین تا بالاتر در بازار موجود می‌باشند. این تفاوت قیمت بابت کیفیتی است که مشتری از کابینت‌های خود انتظار دارد. اما در هرصورت کابینت‌های آماده یا پیش‌ساخته در دنیای پرهیاهوی شهری بسیار انتخاب مناسب‌تری نسبت به کابینت‌های سفارشی هستند.

زمان

تحویل کابینت‌های پیش ساخته یا آماده به مشتری بسیار سریع است، در بعضی موارد می‌توان گفت تحویل کابینت فوری است. یعنی شما انتخاب کنید و کابینت خود را تحویل بگیرید.

زمان طراحی، ساخت و تحویل کابینت‌های سفارشی ممکن است بیش از یک ماه به طول بینجامد.

پس می‌ شود گفت اگر خیلی سریع و بدون از دست دادن زمان نیاز به کابینت برای آشپزخانه خود دارید. بهترین گزینه کابینت‌های پیش ساخته یا آماده هستند.

سفارشی سازی

کابینت‌های سفارشی این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید علایق و خواسته‌های خود را در کابینت پیاده سازی کنید و تمام فضاهای خالی آشپزخانه خود را با طرح‌های دلخواه پر کنید.

در کابینت‌های پیش ساخته با مشکل سفارشی سازی رودر رو می‌شوید. اما در بعضی فروشگاه‌ها، مشتریان با خرید کابینت‌های آماده، می‌توانند فضاهای خالی آشپزخانه خود را با ثبت سفارش مجدد پر کنند که در اینصورت می‌توان کابینت های آماده را در کنار کابینت های سفارشی یک جا برای مشتری فراهم کرد. 

نصب سریع و آسان

کابینت‌های آماده یا پیش‌ساخته شده به صورت 3 متر زمینی و 3 متر هوایی یا 5 متر زمینی و 5 متر هوایی طراحی شده اند. این متراژ از ارزیابی دقیق سازندگان برای آشپزخانه‌های ایرانی بدست آمده است. با توجه به پیش‌ساخته بودن این نوع کابینت‎‌ها، نصب کابینت آماده در آشپزخانه شما خیلی سریع و بدون دردسر امکان پذیر است. البته قابلیت تغییر در اندازه و سایز ها نیز امکان پذیر است.  

سهولت در جابه جایی

کابینت‌های پیش ساخته این امکان را به شما می‌دهد که خیلی آسان کابینت‌ها را باز کرده و در هر مکانی که دوست دارید آن ها را مجددا نصب نمایید.

از کجا کابینت آماده و پیش ساخته تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی ارینب (orinab) اولین و بزرگترین وب سایت ارائه دهنده ی انواع کابینت آماده پیش ساخته در ایران است،.

از جمله محصولات و خدمات ارائه شده در فروشگاه اینرنتی خانه و آشپزخانه ارینب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

2- فروش انواع کابینت پیش ساخته ممبران یا وکیوم
3- فروش انواع کابینت پیش ساخته هایگلاس
4- فروش انواع کابینت پیش ساخته ام دی اف
5- یکی از خدمات ویژه این فروشگاه اینترنتی امکان تحویلسریع(از چند ساعت تا 10 روز کاری) و تحویل رایگان از نمایندگی‌های فروش ارینب در سراسر ایران می‌باشد.
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=79948
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن