فرهنگی

چرا برنامه های کارآفرینی نمایشگاهی است؟

مجری برنامه «کار و پله» گفت: اگر مخاطب نوجوان امروز اصول کسب و کار را آموزش ببیند در سال های جوانی هم می تواند به درستی امواج متلاطم اقتصادی را هدایت و مدیریت کند.

به گزارش تفاهم آنلاین، «سعید کرمی» مجری مسابقه «کار و پله» درباره اهمیت و تأثیرگذاری تلویزیون در آموزش به نوجوانان عنوان کرد: رسانه اصلی‌ترین بازوی آموزشی است باید روی کودکان و نوجوانان کار کنیم و از همین سنین هم باید روی آنها سرمایه‌گذاری کرد. فارس نوشت: این مجری برنامه‌های کارآفرینی با اشاره به تاثیر آموزش های اقتصادی از نوجوانی عنوان کرد: اگر می‌خواهیم افرادی داشته باشیم که با یک نوسان دلار بهم نریزند، از پس خودش و کار بربیاید و بتواند پشتیبان خانواده باشد باید از همین دوره نوجوانی آموزش‌ها را برای شروع کنیم.

وی با اشاره به افرادی که در وضعیت متلاطم اقتصادی نمی‌توانند تصمیمات درست بگیرند و درگیر فشارهای روحی و عصبی می‌شوند اظهار کرد: اگر مخاطب نوجوان امروز اصول کسب و کار را آموزش ببیند در سال‌های جوانی هم می‌تواند به درستی امواج متلاطم اقتصادی را هدایت و مدیریت کند.

مجری مسابقه «کار و پله» با اشاره به ویژگی‌های این برنامه عنوان کرد: کودک و نوجوان در این برنامه با کسب و کار، ایده‌های اقتصادی، خلاقیت و نوآوری اشنا می‌شود.

وی با اشاره به وجه تمایز این برنامه با دیگر برنامه‌های مرتبط با کارآفرینی اظهار کرد: معتقدم اغلب برنامه‌ها ساختار نمایشگاهی دارد و فقط برخی اصول و موارد کارآفرینی را به نمایش می‌گذارد درحالیکه «کار و پله» ساختار تولیدی دارد و با آموزش‌های اصولی نسبت به مفاهیم کسب و مار، کارآفرین‌ها را برای آینده مهیا می‌کند، ما با این برنامه برای کارآفرین شدن قدم برمی‌ داریم.

وی به یک وجه اشتراک این مسابقه با دیگر برنامه‌های تلویزیونی اشاره کرد و گفت: «کارو پله» وجه تمایز بالایی با این برنامه‌ها دارد که جدا از بحث انگیزشی که مشترک است وجه آموزشی است و همانطور که گفته شد نوجوان را با آموزش این مفاهیم اقتصادی آن هم در قالب سرگرمی درگیر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا