اقتصادیکارآفرینی

پیشنهادی جدید برای تولید ژل‌های ضدعفونی

حمیدرضا فرهمند در گفت‌وگو با ایسنا، از همکاری صنایع دفاع برای تولید محصولات ضدعفونی با این بسته‌بندی جدید خبر داد و اظهار کرد که برخی از دستگاه‌های بسته‌بندی یاد شده حداکثر می‌توانند در هر ساعت ۱۲ هزار بسته سس جیبی تولید کنند.

این تولیدکننده با اشاره رشد صنعت تولید ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی در ایران در سال‌های اخیر، تصریح کرد: برای مثال از هر ۱۰۰ دستگاه تولیدی ما، ۹۰ دستگاه وارد بازارهای اروپا می‌شود.

فرهمند البته دلیل استقبال کمتر شرکت‌های داخلی از این دستگاه‌ها و همچنین ساخت محصولات ضد عفونی در بسته‌بندی‌های جدید را وضعیت اقتصادی نامناسب شرکت‌ها عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، از اول اسفندماه مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در ایران اعلام شد و تا ظهر روز چهارشنبه (پانزدهم اسفند ماه) ۲۹۲۲ مبتلا و ۹۲ فوتی بر اثر ابتلا به این ویروس گزارش شده است. اما با وجود گذشت دو هفته از آغاز این بحران گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که همچنان برخی شهروندان برای تهیه محصولات ضدعفونی و ماسک با مشکلاتی مواجه هستند که مسئولان مختلف علت آن را افزایش ناگهانی تقاضای این محصولات عنوان می‌کنند. البته مواردی از احتکار و خودداری از عرضه این محصولات نیز در روزهای اخیر گزارش شده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=16779
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن