اقتصادی

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز استاد

 

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ متن پیام دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است؛

تعلیم و تعلم به عنوان سنّت حسنه آفرینش، از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی داشت تا مســــــیر هدایت را به بشر بیاموزند. فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد عالیقدر شهید مرتضی مطهری و روز معلم، فرصتی برای تکریم مقام شامخ معلم و استاد است، به خصوص که این تعلیم دانش درجهت حفظ، تامین و ارتقای سلامت جسمی و روانی جامعه به کار گرفته شود.

 اوراق زرّین تاریخ تربیت کشور، یادآور معلمان بی ادعایی است که در پرتو وجود خود، با تزکیه و تعلّم، به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم همت گماشته اند. کشور ما امروز ما بیش از هر زمانی، نیازمند پرورش انسان های کارآمد و توانمند برای بالندگی و شکوفایی هرچه بیشتر ایرانی سربلند است و این مهم، رسالت معلّمان و اساتید را در این برهه از زمان دو چندان کرده است.

اینجانب هفته بزرگداشت مقام والای معلم و استاد را خدمت همه استادان تلاشگر دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون شما اساتید فرهیخته را در عرصه سلامت جامعه اسلامی از خداوند متعال مسألت دارم.

 

    دکتر ارسلان سالاری

     رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=23387
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن