بانک-بیمه-بورس

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج)

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش تفاهم آنلاین، متن پیام به این شرح است:
«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ»
(سوره قصص آیه 5)
میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) و تقارن فرخنده آن با عید سعید و باستانی نوروز را خدمت همه منتظران آن حضرت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
نیمه شعبان، طلوع خورشید فروزان مهدی (عج) در ظلمت تاریخ است. خورشیدی که پرتو انوارش جان ها را می نوازد و امید می آفریند. روزی که گل واژه های «انتظار»، «ظهور»، «حکومت جهانی» و «قسط و عدل»، می شکفد و یادگار و عصاره همه پیامبران، قدم به عالم هستی می گذارد.
امروز که بی عدالتی و نابرابری بر روابط انسان ها سایه انداخته است، بیش از هر زمان دیگری در حسرت ظهور مردی از تبار پاکان و بخشندگی آسمان خواهیم ماند. مردی که ظهورش پایان بخش ظلمت، افروختن چراغ شوق و امید در دل محرومان و گستراننده عدل و داد در پهنه عالم بیکران خواهد بود.
ایمان داریم که اراده خالق هستی بر این قرار گرفته است در دولت او مستضعفان را بهره مند سازد و به پیشوایی برساند. کسی خواهد آمد که دست های پر مهر و آرامش حضورش جان ها را سیراب می کند و چه با شکوه روزی است که دیدگان آدمیان، طلوعی از جنس عدالت را به نظاره خواهند نشست.
بار دیگر، ضمن تبریک این عید فرخنده خدمت همه عاشقان و منتظران واقعی آن امام همام، تعجیل در ظهورش را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=66957
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن