بانک-بیمه-بورس

پیام تبریک مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سینا، مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا با صدور پیام تبریک ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطری شهدای رسانه به ویژه شهید صارمی و دو بانوی خبرنگار جان باخته در حادثه اخیر تصادف اتوبوس، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبریک گفت.

متن پیام تبریک منصور شیخ الاسلامی بدین شرح است:
“فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، آگاهی‏‌بخشی و مدافعان راستین حقیقت در جامعه، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌‏گویم.
هفدهم مرداد فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام فعالان عرصه خبر که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه، تلاش و مجاهدت نموده و در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل، با سختی‏‌های پیش رو مقابله می‌‏کنند تا آگاهی و درستی را به افکار عمومی اهدا کنند.
روز خبرنگار یادآور فرصتی است برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با اخلاق حرفه ای، با سلاح علم و سواد رسانه و نقدهای منصفانه در جهت پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران هم مسیر می شوند.
روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و آزادگان عرصه اطلاع‏‌رسانی، به ویژه فعالان حوزه بانکی، اقتصادی، تبریک و تهنیت عرض می‌‏کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون عزیزان در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری را مسئلت دارم”.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=74724
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن