گیلان

پیام تبریک مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان به مناسبت 21 روز ملی حمایت از صنایع کوچک

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با صدور پیامی روز صنایع کوچک را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، متن پیام فریبرز سعیدی کیا به شرح زیر است:
توجه به سند چشم انداز و سیاست های کلی بخش صنعت که مقام معظم رهبری از آن به ریل­گذاری تعبیر نمودند و همچنین استفاده از تجربیات موفق دنیا و مطالعه برنامه‌ها و سیاست‌های توسعه صنایع کوچک و متوسط کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، می تواند راه توسعه صنعت کشور عزیزمان را هموارتر نماید.
در وضعیت حساس کنونی جامعه ای که ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی، توجه به معیشت مردم و توزیع عادلانه درآمد همواره از دغدغه های نظام می باشد، حرکت به سمت نهضت تولید ملی، توسعه صنایع کوچک و متوسط نه‌تنها امری بهینه و سودآور است بلکه در شرایط فعلی کشور، امری لازم و ضروری است و این توسعه صنایع کوچک جز با همت و همکاری دستگاههای خدمات رسان و تمامی تاثیر گذاران این حوزه تحقق نخواهد یافت.
نگاهی به نظام اقتصادی و اجتماعی در بسیاری از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته جهان نشان می دهد که ایجاد و حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط یکی از اولویت های اساسی در برنامه‌های توسعه اقتصادی آنهاست. چرا که این بنگاه ها راحت­تر می توانند خود را با تغییرات پرشتاب محیطی منطبق کرده و نسبت به عوامل اقتصادی و سیاسی بهتر و موثرتر واکنش نشان دهند. در واقع صنایع کوچک و متوسط با توانمندی‌های خود می‌توانند با از میان برداشتن مشکلاتی همچون بیکاری و توزیع ناعادلانه درآمد، نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا نمایند.
با توجه به اهمیت صنایع کوچک و متوسط در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور، روز 21 مردادماه به نام «روز صنایع کوچک» نامگذاری شده است؛ لذا جا دارد این روز را به تلاشگران نهضت ساخت داخل و کارآفرینانی که دل در گرو رشد و تعالی مردم دارند تا با قامتی ایستاده ضمن ایجاد رفاه عمومی، اشتغال و سربلندی همه ارکان اجرایی، علمی و اقتصادی کشور فردایی بهتر و عزتمندانه تر آفریده شود تبریک عرض می نمایم و امیدوارم چراغ تولید همواره و تا همیشه فروزان بر تارک این سرزمین بتابد.
فریبرز سعیدی کیا

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=75006
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن