اجتماعی

پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی به کجا رسید؟

دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت درباره وضعیت پوشش بیمه ای خدمات توان بخشی، گفت: در حال حاضر پیشنهاد کردیم که تا هر مبلغی را که سازمان مدیریت به ما ارائه دهد، به همان میزان اولویت‌بندی کرده و خدمات توان‌بخشی را برای بیمارانی که بیشترین نیاز را دارند، تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

دکتر سجاد رضوی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی گفت: طبق قانون باید خدمات مربوط به توان‌بخشی را تحت پوشش بیمه قرار دهیم، اما با توجه به اینکه این موضوع نیاز به منابع و اعتبارات دارد، در صورتی که منابع آن را در اختیار قرار دهند، برای پوشش بیمه‌ای این خدمات اقدام می‌کنیم.

رضوی با بیان اینکه پوشش بیمه‌ای خدمات توان‌بخشی در سال گذشته به حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت، گفت: در حال حاضر پیشنهاد کردیم که تا هر مبلغی را که سازمان مدیریت به ما ارائه دهد، به همان میزان اولویت‌بندی کرده و خدمات توان‌بخشی را برای بیمارانی که بیشترین نیاز را دارند، تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

وی گفت: به طوری که بیمارانی که از نظر اقتصادی شرایط منابسبی ندارند و دریافت خدمات توان‌بخشی برایشان ضروری است و بسته به شرایط مالی و جانی بیمار پوشش بیمه‌ای را برایشان لحاظ کنیم. قطعا در این زمینه بیمارانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند در اولویت قرار دارند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47168

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن