ورزشی

پنجعلی: پرسپولیس می تواند در سه جام پیروز شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس این پتانسیل را دارد تا در هر سه جام پیش رو قهرمان شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمد پنجعلی با اشاره به عملکرد سرخپوشان برابر استقلال در شهرآورد نود و پنجم پایتخت عنوان کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم مشاهده کردیم اما تیمی که مستحق برتری بود پرسپولیس بود چرا که شاگردان گل‌ محمدی با باهوشی توانستند سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.

وی افزود: یکی از عوامل برتری تیم دفاع تیمی خوب پرسپولیس در این مسابقه بود. واقعا ساختار دفاعی پرسپولیس تحسین برانگیز است و اجازه نمی‌دهد که تیمی مقابل پرسپولیس قد علم کند. نباید از تاثیر این موضوع در موفقیت‌های اخیر تیم چشم پوشی کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد مدافعان تیم گفت: مدافعان پرسپولیس به ویژه کنعانی زادگان و سید جلال حسینی جزو برترین نفرات تیم در شهرآورد بودند اما موفقیت پرسپولیس فقط به این دو نفر باز نمی‌گردد بلکه ساختار دفاعی خوب موجب شده تا تیمی نتواند برای پرسپولیس خطرآفرین شود.

وی اضافه کرد: از طرفی پرسپولیس در این بازی باهوش بود و توانست به خوبی شرایط را کنترل کند و خیلی خوب و فوتبالی این سه امتیاز به دست آمد. حالا تیم با کسب این سه امتیاز به قهرمانی نزدیک تر شده است و با روحیه خوبی به سمت قهرمانی پنجم گام خواهد برداشت.

پنجعلی: پرسپولیس پتانسیل کسب سه‌گانه را دارد

پیشکسوت سرخپوشان در مورد شانس قهرمانی تیم گفت: فکر می کنم پرسپولیس قدرتش را هم در آسیا و هم در ایران نشان داده و فکر نمی‌کنم که کسی تردیدی در موفقیت این تیم داشته باشد. این تیم مدعی اصلی در آسیا است و همه به این پرسپولیس خوش‌بین هستیم.

وی در رابطه با دیدار پرسپولیس در جام حذفی برابر شاهین بندر عامری تصریح کرد: نباید به هیچ وجه حریف را دست کم گرفت. قهرمانی در هر جامی لذت خودش را دارد و امیدوارم این پرسپولیس سه گانه کسب کند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=70390
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن