صنعت-معدن-تجارت

پرسودترین کالا برای واردات از دبی و چین | لیست امسال گمرک

پرسودترین کالاها برای واردات از دبی چیست؟ پرسودترین کالاها برای واردات از چین چیست؟ برای سوددهی بیشتر به سراغ چه محصولاتی باید رفت؟ واردات کالا از چین و دبی سود بالایی را نصیب تاجران ایرانی می‌کند؛ اما به این شرط که سراغ محصولات مناسبی بروید. بهترین کالاهای وارداتی از چین و دبی را میتوان لوازم یدکی خودرو، پوشاک،تجهیزات گوشی و …دانست.

پرسودترین ها برای واردات از دبی

بازارهای دبی در چند سال‌ گذشته رشد چشمگیری داشته است. به‌نحوی‌که دبی به یکی از قطب‌های اصلی تجارت جهانی World Trade تبدیل شده است. بازرگانان ایرانی نیز تمایل بالایی برای خرید از دبی دارند. در ادامه مزیت‌های واردات از دبی را مشاهده می‌کنید.

  • واردات با سرمایه‌گذاری کم
  • تنوع زیاد محصول
  • همکاری با نمایندگی‌های معتبر جهانی
  • مسافت کم و حمل‌ونقل سریع
  • امکان خرید انواع کالاهای اروپایی باکیفیت و با قیمت مناسب
  • کاهش هزینه‌های حمل بار از دبی
  • امکان حمل کانتینر دریایی
  • کم بودن تعرفه‌های گمرکی
  • معافیت مالیاتی برای ترخیص کالا از دبی
  • پرداخت پنج درصد از ارزش کل محصولات وارداتی در گمرک ایران

پرسودترین کالاها برای واردات از دبی

واردات از دبی ریسک پایینی برای تاجران ایرانی دارد. تنوع محصولات در بازارهای دبی بسیار بالاست و دست واردکننده‌ها را در انتخاب محصول و نوع واردات باز می‌گذارد. از طرفی روش‌های حمل و نقل از دبی نیز متنوع است و می‌توانید از دو روش حمل هوایی از دبی و حمل دریایی از دبی استفاده کنید. البته حمل دریایی همواره در اولویت انتخاب است. زیرا باعث کاهش هزینه‌های واردات از دبی می‌شود. در ادامه به سراغ پرسودترین کالاها برای واردات از دبی خواهیم رفت و بهترین گروه‌های وارداتی را به شما معرفی خواهیم کرد.

واردات پوشاک از دبی

پوشاک همواره جزء تجارت‌های پرسود وارداتی است. نیاز به پوشاک هرگز از سبد خرید خانواده‌ها حذف نخواهد شد. تنوع پوشاک‌های وارداتی در دبی و همکاری با شرکت‌های معتبر تولیدی باعث شده تا واردات پوشاک از دبی نیز در فهرست پرسودترین کالاها برای واردات از دبی قرار گیرد. اگر نمی‌خواهید ریسک زیادی برای واردات داشته باشید، به سراغ واردات پوشاک زنانه و بچه‌گانه بروید. واردات پوشاک ورزشی و دیگر البسه نیز سود خوبی خواهد داشت.

خرید و فروش طلا در دبی

خرید و فروش طلا در بازارهای دبی رونق بالایی دارد. دلیلش هم حذف کارمزد خرید طلا در دبی است. به همین خاطر خرید طلا در دبی همواره ارازن‌تر از ایران خواهد بود. اگر به فکر یک تجارت مطمئن هستید، به سراغ بازار طلای دبی بروید.

واردات مواد غذایی خارجی

واردات محصولات غذایی خارجی مثل انواع شکلات، بیسکویت، ادویه‌ها و غیره از دبی تجارت پرسودی برای تاجران ایرانی است. این محصولات در ایران طرف‌داران زیادی دارند و خیلی سریع فروخته می‌شوند.

لوازم یدکی خودرو

واردات لوازم یدکی خودروهای خارجی جزء پرسودترین کالاها برای واردات از دبی است. زیرا واردات این محصولات به شکل مستقیم امکان‌پذیر نیست. در نتیجه واردکنندگان باید این محصولات را از نمایندگی شرکت‌های اصلی در دبی خریداری کنند و سپس آن را به ایران بفرستند. محدود بودن واردات لوازم یدکی spare parts به ایران باعث شده تا واردات آن از دبی به تجارتی پرسود تبدیل شود.

لوازم خانگی و لوازم الکترونیک

لوازم خارجی برند در ایران همواره طرف‌دار زیادی دارد؛ اما به‌خاطر مسائل تحریمی امکان واردات مستقیم آن نیست. به همین خاطر واردات این محصولات از دبی تجارت کم ریسکی برای تاجران ایرانی است.

گوشی و تجهیزات جانبی

یکی از قطب‌های وارداتی گوشی و تجهیزات جانبی آن، دبی است. در بازارهای دبی تقریباً شانس خرید هر محصولی را با بهترین قیمت‌ها دارید. پس اگر به تجارت پرسودی فکر می‌کنید به این حوزه وارد شوید.

فهرستی که ارائه شد، بهترین و پرسودترین کالا ها برای واردات از دبی بودند. اگر می‌خواهید تجارتی پرسود و کم‌ریسک را برای حمل بار از چنی به دبی و چین به ایران تجربه کنید شرکتی به نام asteria.company در این زمینه فعالیت میکند البته تنها شرکت بازرگانی این حوزه نیست بلکه شرکت های دیگری مانند www.supplyia.com نیز در این حوزه فعالیت قویی دارند

.

پرسودترین ها برای واردات از چین

خرید از چین جزء اولویت‌های اصلی تاجران ایرانی است. تقریباً هر محصولی را می‌توانید در چین پیدا کنید و به فکر واردات آن باشید. البته قبل از اینکه تصمیمی بگیرید، باید از فهرست کالاهای ممنوعه و محدودیت‌های وارداتی این محصولات آگاه باشید. اگر نمی‌خواهید در واردات از چین ریسک کنید، از لیست زیر کمک بگیرید. فهرست زیر بهترین کالاها برای واردات از چین است که کم‌ترین ریسک وارداتی را برای بازرگانان ایرانی دارند.

در تنظیم این فهرست علاوه بر پرسود بودن محصول، به چالش‌های قیمت حمل بار از چین، ترخیص از چین، هزینه حمل کانتینر از چین و حتی امکان حمل بار از چین به دبی نیز اندیشیده شده است. به‌نحوی‌که ریسک‌ها و هزینه‌های وارداتی را به کمترین میزان ممکن برساند.

در حمل کالا از چین به ایران لازم است قوانین خاص کشور چین، قوانین گمرکی و قانون تجارت کشور ایران را به‌صورت نسبی بدانید تا در حین transportation اشتباهات بازرگانی شما کمتر شود. و هزینه‌های واردات شما کاهش یابد.

پرسودترین کالا ها برای واردات از چین

لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، بهترین گروه کالایی برای واردات از چین به ایران است. این محصولات بازار مصرفی خوبی در ایران دارد و خرید عمده آن‌ها با کمترین هزینه امکان‌پذیر است. اگر با شرکت‌های حمل خرده بار از چین همکاری کنید، می‌توانید با سرمایه‌گذاری محدود هم وارد این عرصه شوید.

لوازم آشپزخانه

خرید و فروش وسایل آشپزخانه همیشه رو به رشد است. در واقع بازرگان برای خرید لوازم خانگی و آشپزخانه با طیف گسترده‌ای از محصولات با قیمت و کیفیت متفاوت روبرو است. از طرفی قیمت خرید عمدۀ این محصولات تفاوت فاحشی با قیمت فروش آن‌ها به‌صورت خرده‌فروشی دارد. حتی افزایش 20 برابری قیمت آن‌ها پس از واردات نیز خیلی دور از ذهن نیست. پس اگر به دنبال پرسودترین کالاها برای واردات از چین هستید، این دسته را زیر نظر بگیرید.

وسایل ورزشی

وسایل ورزشی نیز می‌توانند در فهرست بهترین کالاها برای واردات از چین قرار بگیرند. این وسایل بین افراد جامعه و خصوصاً جوانان طرف‌دار داشته و برای خرید آن‌ها هزینه می‌کنند. به عنوان مثال بطری آب ورزشی یکی از معمولی‌ترین وسایل ورزشی است که واردات آن سود بالایی دارد. تشک یوگا و تخته اسکیت نیز در این فهرست قرار می‌گیرند.

گوشی موبایل و لوازم جانبی آن

چین بزرگ‌ترین عرضه‌کنندۀ گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن در دنیاست. حجم زیادی از گوشی‌های تلفن همراه و لوازم جانبی آن در ایران از طریق چین وارد می‌شود. اگر به تجارتی کم ریسک و پرسود فکر می‌کنید، به سراغ این حوزه بروید.

انواع اسباب بازی و بازی فکری

اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های فکری همواره از لوازم پرفروش بوده و بازار فعالی دارد. به‌عنوان‌مثال لوازم بازی آموزشی مشتری زیادی دارد و اغلب خانواده‌ها برای فرزندان خود این اسباب‌بازی‌ها را تهیه می‌کنند. همچنین چین یکی از قطب‌های اصلی تولید محصولات پلاستیکی است، به همین دلیل اسباب‌بازی‌های پلاستیکی قیمت مناسبی دارند و فروش آن‌ها در بازار داخلی سودآوری خوبی خواهد داشت. پس می‌توانید این وسایل را نیز در فهرست پرسودترین کالاها برای واردات از چین قرار دهید.

جمع‌بندی

واردات از چین و دبی رونق بالایی بین تاجران ایرانی دارد. بازار گستردۀ محصولات، کاهش هزینه‌های حمل و نقل، ترخیص سریع و قوانین ساده وارداتی باعث شده تا این دو کشور موردتوجه تاجران ایرانی قرار داشته باشند. در این مقاله پرسودترین کالاها برای واردات از چین و دبی را بررسی کردیم. اگر در تصمیم‌گیری نهایی برای واردات از چین یا واردات از دبی مردد هستید، می‌توانید از مشورت با کارشناسان آستریا کمک بگیرید. برای برقراری ارتباط از راه‌های زیر استفاده کنید.

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از پارک اشرفی اصفهانی، خیابان وحدتی، بن بست 12 متری، پلاک 1، شرکت بازرگانی آستریا

شماره تلفن: 02144219002

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=97282

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن