گزارش

پخت انواع غذای رژیمی با سرخ کن بدون روغن فیلیپس+مهم ترین نکته خرید

 

تهیه یک غذا یا میان وعده ارگانیک و سالم،با کمک سرخ کن بدون روغن فیلیپس،بسیار ساده و در کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه ساخت و طراحی لوازم برقی و کاربردی در منزل،شرکت های تولیدی معروف دست به ارائه محصولاتی کرده اند. این دستگاه ها بدون استفاده از اشعه و یا سیگنال مضر،فرایند پخت انواع مواد غذایی را میسر و آسوده میسازد. هواپز یا سرخکن نسل جدید،با بکارگیری فناوری تولید و چرخش هوای داغ درون محفظه،به کمک المنت گرمایی و فن،کار پخت را تکمیل میکند. این محصولات پرطرفدار و مقرون به صرفه،دارای مدلها و سایز های متنوعی هستند که قیمت های متفاوتی دارند. از این رو بهتر است ابتدا با ویژگی های کلی و اساسی این سری از محصولات آشنا شویم. همانطور که گفتیم سرخکن رژیمی فیلیپس با فرایند چرخش هوای داغ و طراحی های منحصر به فرد در سایزهای متفاوت ارائه شده.

سرخ کن فیلیپس ساخت کجاست؟

فیلیپس یک برند هلندی میباشد که سرخ کن های اورجینال خود را در کشور چین به تولید و عرضه میرساند. در بین تمامی برندهای موجود در بازار،مدلهای بسیار باکیفیت با کارایی و تنوع برنامه زیاد،پیدا میشود. اما با توجه به رزومه و سابقه درخشان برند هلندی فیلیپس،توجه به سرخ کن بدون روغن فیلیپس دوچندان شد. البته قاطعانه میتوان گفت:بعد از گذشت چندین سال،بیشترین رضایتمندی را در بین هواپزهای بدون روغن داشته است. شاید تنها ایرادی که دارد قیمت بالای این برند به نسبت سایرین باشد،که البته بسیاری بر این عقیده اند که با این وجود هم ارزش خرید بالایی دارد. در ادامه با برخی ویژگی ها و مشخصات اصلی این محصولات آشنا خواهیم شد.

آشنایی با ویژگی های غذاساز فیلیپس

این سری محصولات با طراحی شیک و بدنه سیلیکونی مشکی یا سفید رنگ،به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم میشود. تنها تفاوت این دو دسته در نوع کنترل و تنظیم دستگاه است؛به عبارت ساده تر،در نمونه های آنالوگ تنظیم دما و زمان با دو ولوم چرخشی انجام میشود. با این حال مدلهای دیجیتال دارای نمایشگر لمسی که کار را ساده تر میکند و دارای برنامه پخت پیش فرض نیز میباشد. مدلهای سرخ کن بدون روغن فیلیپس دارای سایزهای متفاوت در قسمت مخزن خود هستند. به عبارت دیگر متناسب با تعداد افراد هر خانواده گنجایش از 4.2 لیتر تا 7.3 لیتر در مدلهای متفاوت متغییر است. مثلا برای یک خانواده 4 نفره معمولا مدل 6.2 لیتری جوابگوی نیاز آنها میباشد. همچنین جالب است بدانید پخت انواع غذا مانند مرغ،ماهی،میگو،پیتزا،گوشت،سبزیجات و انواع میان وعده ها مانند کیک و شیرینی در این محصولات امکان پذیر است. نکته طلایی این دستگاه ها اما کارکرد و پخت غذا،بدون نیاز به قطره ای روغن است که برای افرادی که نیاز به غذای رژیمی و سالم تر دارند؛بسیار کاربردی و مناسب است. همانطور که گفتیم،بدنه بیرونی این دستگاه ها از سیلیکون با دوامی بالا بوده که کاملا عایق میباشد تا گرما به بیرون بدنه نرسد.

توصیه های مهم هنگام انتخاب سرخ کن بدون روغن فیلیپس

از جمله نکات مهم در هنگام خرید و انتخاب این محصولات بدلیل محبوبیت و شهرت بالای آنها،مسئله قیمت،گنجایش و اصالت آن است. باید بدانید که تمامی سرخکن های فیلیپس ساخت کشور چین بوده و با یک برچسب در قسمت پایین محصول درج شده است. ظاهر آنها چندان تفاوتی باهم ندارد و از لحاظ کیفیتی نیز همگی در یک سطح بسیار مطلوب و رضایت بخش هستند. همانطور که پیش تر گفتیم،گنجایش این محصولات را بر اساس تعداد افراد مصرف کننده هر وعده غذایی انتخاب کنید. بهتر است بدانید که حتی در مخزن مدلهای سایز کوچک،یک مرغ 1.5 کیلویی جا میشود. اما مسئله اصلی قیمت این محصولات میباشد که در نقاط مختلف کشور،اختلاف آشکاری دارد و درصورت مطلع نبودن از قیمت ها،ممکن است این محصولات را با قیمت نجومی و غیرواقعی خریداری کنید.

نکات مهم استفاده و نگهداری

برای افزایش طول عمر و دوام بیشتر دستگاه سرخ کن رژیمی فیلیپس،کافیست در زمینه تمیزکاری مخزن،سبد و المنت گرمایی دستگاه،کمی حساسیت و توجه به خرج دهید. در هنگام استفاده از دستگاه نیز اگر قصد داشتید وضعیت پخت را چک کنید که در چه مرحله ای میباشد؛کافیست مخزن با بیرون بکشید. با انجام این کار،با توجه به سیستم قطع خودکار سرخ کن،فرایند پخت متوقف شده و بعد از چفت کردن درب،ادامه پخت را از سر میگیرد. استفاده با این محصولات چه در مدل آنالوگ و چه در دیجیتال،بسیار ساده بوده و بعد از چند بار استفاده،کاملا بر عملکرد محصول مسلط خواهید شد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس را با قیمت واقعی بخرید

جالب است بدانید ورود این محصولات به کشور از طریق بنادر جنوبی کشور صورت میگیرد و قیمت آن نیز به مراتب در این مناطق ارزان تر است. فروشگاه کالاکده هندیجان با ارائه و عرضه این محصولات با ضمانت اصالت و قیمت بسیار مناسب،از جمله فروشگاه های لوازم خانگی در بندر میباشد که انواع و اقسام سرخ کن های فیلیپس را در کنار دیگر برندهای محبوب بازار موجود دارد و امکان خرید و ارسال برای تمامی شهرها وجود دارد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=95181
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن