گیلان

پاسخگویی به مردم از اصلی‌ترین کارهای شرکت گاز گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، پاسخگویی به مردم را از اصلی‌ترین کارهای شرکت گاز استان دانست.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس حسین اکبر در جلسه رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات شرکت گاز استان گیلان که به ریاست وی و با حضور اعضاء برگزار شد، با تاکید بر برگزاری مستمر این جلسات در راستای اصلاح فرآیند و بهبود پاسخگویی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی مناسب و همت مضاعف، مشکلات مشترکین محترم را به پایین‌ترین حد ممکن برسانیم.

وی با ضروری برشمردن اطلاع‌رسانی راه‌ها و مبادی ارتباطی شرکت گاز در سراسر استان گیلان بیان کرد: رؤسای ادارات گاز شهرستان‌ها باید نسبت به اطلاع‌رسانی مبادی ارتباطی شرکت با فرمانداری و سایر ادارات شهرستان مکاتبه و همکاری نمایند تا بدینوسیله مراجعات حضوری به ادارات گاز کاهش یابد.

مهندس اکبر ضمن ابراز خرسندی از روند پاسخگویی به مشترکین، بیان کرد: یکی از امتیازات این شرکت، سیستم مکانیزه پاسخگویی به شکایات است که به صورت پیوسته در حال پاسخگویی به یکایک متقاضیان می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همین راستا افزود: یکی از اصلی‌ترین کارهای شرکت گاز پاسخگویی به مردم است و افتخار می‌کنیم که در دوران شیوع کرونا در حال خدمت‌رسانی مستمر به مردم عزیز استان هستیم.

وی در پایان بر پرهیز از بروکراسی اداری برای پاسخگویی به شکایات تاکید کرد و افزود: باید با کوتاه کردن روند اداری رسیدگی به درخواست‌ها و ارسال مستقیم پیام وارده به مسئول مربوطه، زمینه کاهش مدت زمان پاسخگویی فراهم گردد.

گفتنی است که در ابتدای این جلسه، گزارشی از وضعیت رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات در آبان‌ماه امسال ارائه شد که طی آن 102 پیام ورودی شامل، درخواست، شکایت، پیشنهاد و اطلاع‌رسانی وارد سامانه شده و متوسط مدت زمان پاسخگویی به آن‌ها کمتر از 2 روز کاری بوده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=57152
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن