مناطق آزاد-گردشگری

وزیر اطلاعات: امنیت روانی، انگیزه فعالان اقتصادی قشم را افزایش می‌دهد

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امنیت روانی و اقتصادی، انگیزه سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی قشم را افزایش می‌دهد، اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد قشم با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را مثبت دانست.

به گزارش تفاهم آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود علوی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: وزارت اطلاعات با همه توان خود از امنیت سرمایه‌گذاران منطقه آزاد قشم حمایت می‌کند.

حمیدرضا مؤمنی – رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این دیدار، استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی و گردشگری را از مهم‌ترین عوامل کمک کننده به شکوفایی اقتصادی منطقه و اعتلای اقتصاد کشور دانست.

وی همچنین با قدردانی از زحمات کشیده شده در راستای برقراری امنیت و حراست از مرزهای جزیره، اعلام کرد که برقراری امنیت پایدار، عامل مهمی در جذب بیشتر سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و همچنین گردشگران در جزیره قشم است.

مؤمنی در ادامه، همراهی و هماهنگی خوب شکل گرفته میان دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با سازمان منطقه آزاد قشم را یکی از عوامل تاثیرگذار در جهت بالا بردن امنیت جزیره دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین تاکید کرد که با برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف اجتماعی می‌توان اعتماد مردم، سرمایه‌گذاران و گردشگران را بیشتر از گذشته تقویت کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قشم به عنوان یک جزیره مهم و استراتژیک ظرفیت‌های مهمی در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری دارد که با برقراری امنیت پایدار، می‌توانیم شاهد رونق بخش‌های مختلف در آن باشیم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=58697
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن