بانک-بیمه-بورس

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات : روند جهش تولید با استقرار نظام الکترونیکی صنعت بیمه تسریع خواهد شد

 

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» با حضور وزیر ارتباطات،رئیس کل بیمه مرکزی و فعالان این عرصه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نمایشگاه و در بازدید از غرفه نهادناظر صنعت بیمه گفت: صنعت بیمه از جمله صنایع اثرگذار بر تمامی بخش های تولیدی و خدماتی است که نیاز آن در تمامی عرصه ها احساس می شود.
عیسی زارع پور اظهار کرد: ظرفیت های بیمه ای باید در خدمت بخش های مختلف خدماتی و تولیدی قرار گیرد تا فرایند جهش تولید کامل شود. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه افزود: روند جهش تولید با استقرار نظام الکترونیکی صنعت بیمه و صنایع دیگر تسریع خواهد شد.
همچنین علی استادهاشمی- رئیس کل بیمه مرکزی گفت: مسیر فناوری های نوین و صنعت بیمه با تاکید بر دو اصل همگرایی و ظرفیت سازی، هموار شده است. رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که آینده صنعت بیمه در گرو مجهزشدن به ابزارهای فناورانه است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت الکترونیک سازی خدمات عمومی، شرکت هایی که از قافله فناوری عقب می مانند از چرخه امر بیمه گری حذف خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: نهادناظر صنعت بیمه به عنوان شتابدهنده در کنار شرکت های بیمه و مجموعه های فناور قرار می گیرد اما هیچگاه در حوزه تولید محصول و رقابت با شرکت ها ورود نخواهد کرد.
رئیس شورای عالی بیمه در پایان ابراز امیدواری کرد که با نهادینه سازی ابزار الکترونیکی در صنعت بیمه محصولات بیمه ای به شکل آسان تر و ارزان تر به دست مخاطبان برسد.
شایان ذکر است علی استادهاشمی- رئیس کل و تنی چند از اعضای هیات عامل و مدیران عامل شرکت های بیمه زارع پور را در بازدید از غرفه های صنعت بیمه همراهی کردند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=105578
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن