ویژه خبری

وداع باشکوه با علامه        

  مردم استان مازندران و شهر آمل دیروز با حضور گسترده خود، وداع باشکوهی با «آیت‌ا…حسن‌زاده آملی» داشتند تا تشییع پیکر علامه روی دست عزاداران حسینی(ع) روز اربعین این شهر را اندوه مضاعف ببخشد.به گزارش تفاهم آنلاین،مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله حسن‌زاده آملی با حضور باشکوه مردم ولایتمدار استان مازندران و عاشقان حسینی در آمل برگزار شد. پیکر مطهر ایسان پس از آئین تشییع برای دفن به زادگاهش روستای ایرا منتقل شد.«لبیک یا حسین (ع)»؛ «علامه ذوالفنون الوداع، الوداع»، «ای یاور رهبری، الوداع، الوداع» ازجمله شعارهای مردم مازندران در مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله حسن‌زاده آملی بود.

وداع باشکوه با علامه
وداع باشکوه با علامه

جمعی از مسئولان کشوری و لشکری ازجمله علی لاریجانی و سردار غیب‌پرور نیز در مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده آملی حضور داشتند. در این مراسم، فرزند علامه جوادی آملی، پیام تسلیت این علامه فرزانه را به مناسبت رحلت آیت الله حسن‌زاده قرائت کرد.پیکر مطهر آیت الله حسن‌زاده به زادگاهش، روستای ایرا از توابع بخش لاریجان منتقل شد .این روستا میعادگاه عاشقان و شیفتگان خواهد شد. به دلیل ازدحام جمعیت و فضای محدود، ستاد ارتحال آیت الله حسن‌زاده آملی از شرکت‌کنندگان در مراسم خواستند تا به سمت روستا حرکت نکنند.پیکر علامه ذوالفنون ،علامه حسن‌زاده آملی به دلیل ازدحام جمعیت به‌صورت هوایی و از طریق بالگرد به روستای ایرا منتقل شد.

در این راستا،همچنین حضرت آیت‌ا…خامنه‌ای شامگاه روز یکشنبه با حضور در کنار پیکر آیت‌ا… حسن‌زاده آملی، ضمن قرائت نماز و فاتحه با آن عالم ربّانی و سالک توحیدی وداع کردند.در این مراسم جمعی از نزدیکان مرحوم آیت‌ا…حسن‌زاده آملی نیز حضور داشتند

روزنامه تفاهم نیز این ضایعه عظمی را به پیشگاه امام عصر(عج) ومقام معظم رهبری، تسلیت عرض می نماید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=76817
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن