گیلان

وبینار آموزشی طرح گسترش سواد آبی گیلان برگزار شد

وبینار آموزشی طرح گسترش سواد آبی (داناب) با همراهی و حضور مدرسان کتاب انسان و محیط زیست از سراسر گیلان امروز (یکشنبه) به صورت بر خط برگزار شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، در ابتدای این وبینار مرتضی میرزایی – معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان ضمن تشکر از زحمات بی‌شائبه خانواده آموزش و پرورش استان گیلان به ویژه از مدرسان کتاب انسان و محیط زیست در جای جای گیلان تشکر کرد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای گیلان آشنا ساختن دانش‌آموزان با مفاهیم حوزه آب را از اولویت‌های اساسی و تدریس مفاهیم مربوطه در قالب سر فصل‌های آموزشی مندرج در کتاب انسان و محیط زیست را یک ضرورت دانست.

در ادامه این وبینا، علی حنیفه پور – رئیس گروه احیاء و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی شرکت آب منطقه‌ای گیلان به تبیین مفهوم و اهداف اجرای طرح احیاء و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی در گیلان پرداخت.

آسان باقرزاده – مدیر دفتر مهندسی رودخانه، سواحل و حفاظت محیط زیست شرکت آب منطقه‌ای گیلان نیز با ارائه بسته‌ای فرهنگی به توضیح درباره سیلاب و اثرات تخریبی جانبی و شیوه‌های مدیریت آن پرداخت.

گفتنی است؛ وبینار آموزشی طرح گسترش سواد آبی با همراهی و حضور بر خط شماری از مدرسان کتاب انسان و محیط زیست از سراسر گیلان برگزار گردید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=61294
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن