اقتصادی

همکاری همراه اول در پروژه‌های جهادی عمرانی

همراه اول در راستای چشم انداز برنامه‌های مسئولیت اجتماعی خود، در روزهای آغازین سال 1400 با همکاری مراکز، مؤسسات و قرارگاه‌های جهادی، توجهی ویژه به توسعه امور عمرانی در مناطق محروم و دور افتاده کشور داشته است.

به گزارش تفاهم آنلاین، این پروژه‌های جهادی که با همکاری همراه اول اجرا می‌شود، شامل ساخت مدرسه، مسکن، درمانگاه و کلینیک، کارگاه کارآفرین، مسجد و… است که بیشتر در مناطق محروم استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مشارکت همراه اول در این پروژه‌ها به شکل تأمین تجهیزات و ملزومات موردنیاز ساخت این اماکن بوده که در این راستا ده‌ها کانتینر و کانکس به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال به مناطق محروم ارسال کرده است.

همچنین بخش قابل توجهی از حمایت‌های این اپراتور مربوط به زمان وقوع حوادث غیرمترقبه یا پس از آن، در برهه‌های زمانی مختلف و در اقصی نقاط کشور بوده است؛ یکی از این موارد مربوط به زلزله کرمانشاه و ایلام بود که همراه اول به دلیل شرایط جوی و سرمای هوای آن مناطق اقدام به ارسال ۱۳۰۰ کانکس کرد و مبلغ ۵۰ میلیارد ریال را به امر ساخت و بازسازی مدارس مناطق زلزله زده اختصاص داد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=68681
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن