اقتصادی

همکاری شرکت‌های پست و مخابرات توسعه می‌یابد

در دیدار مدیر مخابرات منطقه تهران با مدیرعامل شرکت ملی پست، در خصوص توسعه همکاری‌های دوجانبه بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، در این دیدار که با حضور سید علی ملک جعفریان-مدیر مخابرات منطقه تهران برگزار شد، رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به اهمیت همکاری پست و مخابرات گفت: همکاری پست و مخابرات می‌تواند موجب ارائه خدمات بهتر به شهروندان شود و زمینه آسایش آن‌ها را فراهم نماید.

وی افزود: یکی از سیاست‌های شرکت ملی پست، ارائه خدمات نیابتی از سوی سازمان‌ها به مردم است و بر اساس همکاری‌ها و تجربیات موفق گذشته، این شرکت آمادگی تعریف و تدوین برنامه‌های دیگر را دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پست بیان کرد: پست از نظر دسترسی فیزیکی به همه نقاط کشور، دارای ظرفیتی کم‌نظیر است و با توجه به تغییرات گسترده در حوزه ارتباطات اجتماعی، توسعه همکاری میان پست و مخابرات می‌تواند زمینه‌ساز رونق یافتن فعالیت‌های دیگر از قبیل تجارت الکترونیک شود که رفاه عمومی را در پی داشته باشد.

ملک جعفریان، همکاری‌های گذشته میان پست و مخابرات را تجربیاتی موفق توصیف کرد و خواستار تشکیل کارگروهی برای بررسی راههای تداوم و توسعه همکاری‌های دو جانبه شد.

گفتنی است که در این جلسه، حسین غضنفری-معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل و مهدی مقصودی-مدیرکل پست استان تهران نیز حضور داشتند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=51236
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن