مناطق آزاد-گردشگری

همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با موسسه اوج افزایش می‌یابد

در دیدار معاون و مدیران موسسه هنری رسانه‌ای اوج با معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، بر ضرورت همکاری بیشتر و تعامل سازنده طرفین تاکید شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های شاخص فرهنگی و گردشگری موجود در این منطقه، حضور و فعالیت موسسه هنری رسانه‌ای اوج را فرصت بسیار خوبی جهت تولید محتوای فرهنگی با هدف معرفی ژئوسایت‌ها و میراث ناملموس جزیره قشم دانست.

مرتضی شیخ‌زاده، جهت راه‌اندازی مرکز سازمان فضای مجازی سراج و تولید محتوای متناسب با نیازهای فرهنگی و اجتماعی و همچنین تهیه انواع تیزرهای داستانی و مستندهای گردشگری در این منطقه اعلام آمادگی کرد.

همچنین مسئولان موسسه هنری رسانه‌ای اوج از آمادگی این مجموعه جهت برگزاری آیین رونمایی از مستند «کرانه» با حضور چهره‌های شاخص هنری و جمعی از مسئولان ملی و منطقه‌ای در 9 فروردین همزمان با نیمه شعبان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی خبر دادند.

شایان ذکر است که مستند گردگشری «کرانه» به عنوان یکی از محصولات فاخر تولید شده توسط موسسه اوج و در میان مستندهای گردشگری مرتبط با جاذبه‌های جنوب کشور است که تمرکز اصلی آن بر معرفی ژئوسایت‌های قشم به عنوان تنها ژئوپارک جهانی خاورمیانه می‌باشد.

سازمان هنری رسانه‌ای اوج مؤسسه‌ای خصوصی است که رسماً از بهار سال ۱۳۹۰ فعالیت هنری و رسانه‌ای خود را آغاز کرده‌ و هزینه و اعتبارات تولیدات آن با حمایت سپاه پاسداران تأمین می‌شود.

از جمله فیلم‌های سینمایی که با حمایت این موسسه ساخته و وارد بازار هنر شد می‌توان به فیلم‌های خروج (۱۳۹۸)، روز بلوا (۱۳۹۸)، ۲۳ نفر (۱۳۹۷)، زندانی‌ها (۱۳۹۷)، به وقت شام (۱۳۹۶)، تنگه ابوقریب (۱۳۹۶)، سوءتفاهم (۱۳۹۶)، فهرست مقدس (انیمیشن) (۱۳۹۶)، ایستاده در غبار (۱۳۹۴)، هیهات (۱۳۹۴)، بادیگارد (۱۳۹۴) اشاره کرد. در کنار موارد یاد شده سازمان هنری رسانه‌ای اوج با ساخت سریال‌هایی نظیر آقازاده و پخش آن در شبکه‌های خانگی به یکی از موفق ترین مجموعه‌های توایدکننده آثار فرهنگی در فضای شبکه‌های خانگی تبدیل شده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=66382
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن