بانک-بیمه-بورس

همراهی مدیر عامل بیمه آسیا با بیمه مرکزی بسیار مهم است

 

به گزارش تفاهم آنلاین ،رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم تقدیر از شعب برتر در طرح جدید طبقه بندی شعب بیمه آسیا که در شعبه این شرکت در استان زنجان برگزار شد، با اشاره به قدمت و خوشنامی بیمه آسیا ،گفت:مدیریت در شرکت های دانش محور و انسان محور بسیار مهم است و مدیر عامل و هیات مدیره بیمه آسیا توانسته اند در این مسیر حرکت کنند.

رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به شیوه ارزیابی جدید فعالیت شعب نمایندگی های بیمه آسیا، آن را از بهترین روش های ارزیابی وضعیت شعب بیمه ای عنوان کرد که از سوی بیمه آسیا و منطبق با استانداردهای بین المللی مورد تأیید و اجرا است و نشان از تخصص و تجربه مجموعه ارزیابان و مشاوران به نحوه ارزیابی دارد.

دکتر سلیمانی ضمن اظهار رضایت از درجه بندی شعب توسط بیمه آسیا، آن را امری بسیار مورد نیاز در سطح کشور و شرکت های خدماتی عنوان کرد و افزود: کمتر شرکت بیمه ای، ارزیابی را که شاخص مهمی در میزان بهره وری است، به طور منظم، مرتب و دائمی انجام می دهد که البته استاندارد بودن شاخص های این ارزیابی ها ، بسیار با اهمیت است.
وی با اشاره به این موضوع که اینگونه ارزیابی ها باید در شرکت های بیمه اجرا شود، اظهار داشت: شرکت بیمه آسیا با به کارگیری مولفه های علمی، به صورت دقیق، این ارزیابی را انجام داده داده است و امیدواریم شرکت های دیگر نیز با لحاظ این موضوع، این ارزیابی ها را انجام دهند.

رییس کل بیمه مرکزی، بیمه آسیا را شرکتی خوب و با تجربه توصیف کرد و گفت: شرکت بیمه آسیا با گذشت دو نسل و بیش از 60 سال سابقه، شرکتی خوشنام و از بهترین شرکت های صنعت بیمه در کشور است.

وی ارتقاء و حفظ جایگاه و برند شرکت های بیمه را بسیار با اهمیت خواند و افزود: بیمه آسیا با انجام افزایش سرمایه به این مهم بیش از پیش دست خواهد یافت.
دکتر سلیمانی با تصریح نیروی انسانی حرفه ای و خبره شرکت بیمه آسیا بیان داشت: خودشناسی بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور زبانزد همه است و بیمه آسیا، به اذعان بیمه گذاران یکی از بهترین شرکت های بیمه کشور است.

رییس کل بیمه مرکزی گفت: عامل مدیریت و نیروی انسانی متبحر، از مهمترین دلایل به اوج رسیدن شرکت هاست که شرکت بیمه آسیا با وجود مدیرعامل، هیأت مدیره، مدیران، کارکنان و شبکه فروش شایسته در سطح تهران و شهرستان ها به خوبی توانسته است به این مهم دست یابد.

وی سیاست های شرکت بیمه آسیا را همگام و همراه با سیاست های کلی بیمه مرکزی و در حال رشد و ارتقاء و بسیار با ارزش نامید و ضمن ابراز قدردانی و تبریک به مجموعه بیمه آسیا و شعبه بیمه آسیا در زنجان اظهار کرد: افزایش و ارتقای شعبه بیمه آسیا در زنجان نشان از نیروهای ماهر و زبده و در نتیجه افزایش درآمد و بهره وری کارکنان و شرکت دارد.

دکتر سلیمانی، پذیرش پروژه های بزرگ توسط بیمه آسیا و انعقاد قرارداد با این شرکت بزرگ بیمه ای را نشان از پذیرش بیمه آسیا توسط جامعه و شرکت های بزرگ بیان کرد و گفت: بیمه گذاران بزرگ، بهترین شرکت های بیمه با خدمات با کیفیت و حق بیمه معقول را انتخاب می کنند.

گفتنی است حضور مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه رییس کل بیمه مرکزی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و مدیران عامل شرکت های بیمه در حسینیه اعظم زنجان و دیدار با مسئولان حسینیه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان و حضور در موسسه خیریه مهرانه استان زنجان از دیگر برنامه های این سفر استانی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا