بانک-بیمه-بورس

نقش مهم همکاران شعب بانک توسعه تعاون در تحقق اهداف راهبردی استان ها

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بر نقش مهم همکاران شعب این بانک در تحقق اهداف راهبردی استانها تأکید نمود.

به گزارش تفاهم آنلاین، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در تماس تلفنی با برخی روسای شعب این بانک اظهار داشت: نظام برنامه‌ریزی اقتصادی کشور همواره بر نقش مهم رونق اقتصادی منطقه‌ای در پیشرفت اقتصادی و اجتماعی کشور تأکید ورزیده‌اند. وی افزود: طرح‌های مهمی طی سالیان اخیر در راستای ارتقای شاخص‌های اقتصادی از قبیل اشتغال و سطح تولید در استانها به اجرا درآمده است.

وی تصریح نمود: بانک توسعه تعاون با رویکرد توسعه‌ای و تجربه حضور در طرح‌های ملی به عنوان بانک عامل دولت در پیشبرد برنامه‌های اقتصادی جایگاهی ویژه یافته است و ازاین‌رو همکاران بانک نیز شایسته است به جایگاه مهم خود در منطقه جغرافیایی محل خدمت واقف باشند و ضمن ارائه خدمات مناسب بانکی به مشتریان، در فرآیند تأمین مالی تعاونگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مهدیان با اشاره به شرایط دشوار تحمیل‌شده ناشی از شیوع کرونا بر همکاران نظام بانکی و سایر اقشار جامعه یادآور شد: همکاران شعب بانک توسعه تعاون در این شرایط خاص، نیازمند توجه خاص از سوی مدیران استانی و روسای شعب هستند و تهیه ماسک و مواد ضدعفونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برنامه‌ریزی حضور همکاران به نحوی انجام شود تا ایمنی و سلامت همکاران در سطح بالاتری محقق گردد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در تماس‌های جداگانه تلفنی با سامره کیانی رئیس باجه فیروزکوه شعبه دماوند، حسن پرتوی مراد سرپرست باجه رباط‌کریم شعبه پرند، مهدی ملاکی رئیس شعبه تربت‌حیدریه استان خراسان رضوی، سید مصطفی سجادی رئیس شعبه کنگان استان بوشهر و عباس آئینی رئیس شعبه دهلران استان ایلام بر نقش مهم جذب منابع ارزان‌قیمت در فرآیند بانکداری توسعه‌ای و نقش آن در کاهش قیمت تمام‌شده پول تأکید نمود و همچنین افزود: انتظار ما از همکاران شعب، رعایت مراتب سهل گیری در پرداخت تسهیلات عمومی به ویژه اقشار آسیب‌پذیر است و همکاران مطلع باشند هر چه خدمات تسهیلاتی بانک در گره‌گشایی از مردم ارائه گردد، کارنامه عملکردی بانک به نحو شایسته‌تری رقم خواهد خورد.

مهدیان در ادامه به نقش مهم آراستگی و فضای مناسب شعب جهت خدمات بهینه به مراجعین اشاره نمود و گفت: طی سالیان اخیر اقدامات مناسبی جهت جانمایی مناسب و زیبایی فضای شعب صورت پذیرفته است و اکثریت شعب از ویژگی‌های ظاهری مساعدی برخوردار شده‌اند و فضای خوبی برای پذیرش مراجعین فراهم گردیده است که شایسته است این مهم تا رسیدن به شرایط مطلوب در سراسر کشور ادامه داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه روسای شعب و باجه‌ها نیز نکات تخصصی در خصوص عملکرد واحد خود را مطرح نمودند و مدیرعامل بانک نیز در خصوص ارتقای کارآمدی واحدها رهنمودهای مهمی را ارائه نمود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56372
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن