مناطق آزاد-گردشگری

نشست سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی با دهیاران این منطقه

سید مهدی نقوی - سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی در روزهای پایانی سال، در فضایی صمیمی با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این منطقه به گفت و گو پرداخت.

به گزارش تفاهم آنلاین، سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی در این جلسه که با حضور معاونین و مدیریت‌های مرتبط در سازمان برگزار شد، با تصریح بر اینکه ما خود را از شما و خدمتگزار شما می دانیم و بر این اساس طرح‌های توسعه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، گفت: با تمام توان پیگیری رفع مشکلات بوده و در این مسیر از همه ظرفیت‌های ملی جهت تأمین نیازها و برطرف نمودن دغدغه‌های اهالی منطقه استفاده خواهد شد.

در این دیدار که در نوع خود ظرف سال‌های اخیر در این سطح در سازمان کم سابقه بوده، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای منطقه در حضور سرپرست سازمان، در خصوص مسائلی همچون عمران روستایی، اشتغال‌زایی، اعطای اعتبارات جهت توسعه خوداشتغالی در حوزه‌هایی مانند بوم‌گردی، به اظهار نظر پرداخته و مقرر شد تا مباحث مطروحه با همکاری دو طرف بنا به اولویت در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است که در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از همکاری‌های نمایندگان اهالی منطقه، از سوی سرپرست سازمان تجلیل به عمل آمد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=66392
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن