اجتماعی

نسخه الکترونیک؛ اقدامی موثر برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اجرای طرح نسخه الکترونیک؛ امکان صرفه‌جویی در هزینه‌های غیرضروری را فراهم کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مصطفی سالاری با حضور در جلسه شورای اداری و در جمع همکاران اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: نسخه الکترونیک به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این سازمان، کار ارزشمندی است که توسط همکاران انجام شده است و تمامی کارکنان نهایت همکاری را برای اجرای کامل این طرح داشته‌اند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: با اجرای طرح نسخه الکترونیک امکان صرفه‌جویی در هزینه‌های غیرضروری فراهم می‌شود و منابع بدست آمده برای توسعه خدمات درمانی اختصاص می‌یابد.

وی گفت: درباره طرح ۳۰۷۰ که با غیرحضوری کردن 30 خدمت 70 میلیون بار مراجعه از واحدهای اجرایی این سازمان کاسته می‌شود، نیز همین شرایط را داریم و شاهد پیشبرد برنامه هستیم و در پیاده سازی این برنامه جدی هستیم.

سالاری اظهار کرد: توسعه خدمات بیمه‌ای و درمانی این سازمان توام با  برقراری توازن منابع و مصارف انجام شده است.

هدایت‌اله جمالی پور – استاندار قزوین نیز در این نشست گفت: مجموعه کارکنان تامین اجتماعی این  استان تلاش زیادی برای جلب رضایت مردم و خدمت رسانی به جامعه دارند و برای خدمت به مردم دغدغه مند هستند.

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی در سازمان تامین اجتماعی رخ داده است . توسعه خدمات غیرحضوری اهمیت بالایی دارد و هم‌افزایی خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی با وزارت بهداشت اهمیت زیادی دارد و شاهد هماهنگی بسیار خوبی بین آن‌ها هستیم که بسیار ارزشمند است.

استاندار قزوین افزود: از حضور آقای سالاری در استان قزوین تشکر می‌کنم و امیدوارم این سفر منجر به ارتقای خدمات بیمه ای و درمانی به جامعه تحت پوشش شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=61637
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن