اقتصادی

نخستین نمایشگاه سال 99 در خرداد برگزار می شود

به گزارش تفاهم آنلاین، این شرکت در نظر دارد با حفظ اصول بهداشتی مرتبط با فاصله گذاری اجتماعی نخستین نمایشگاه سال 99 را از 24 تا 26 خرداد کلید بزند.

این نمایشگاه با عنوان «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» و با حضور تولید کنندگان مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی سلولوزی و ماشین آلات وابسته تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی برپا خواهد شد.

پیش از این نیز، بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه فوق، از رعایت نکات ویژه بهداشتی لازم در زمان برگزاری این نمایشگاه خبر داده و اظهارداشته بود: تمام تمهیدات لازم به منظور ضدعفونی شدن محیط نخستین نمایشگاه سال 99 مانند رعایت فاصله ایمنی میان بازدیدکنندگان و غرفه داران, فراهم کردن تجهیزات ضدعفونی مانند تونل در درب ورودی سالن , اسپری الکل در غرفه ها و ماسک به کار گرفته می شود.

وی همچنین با تاکید بر این نکته که عمده بازدیدکنندگان این نمایشگاه از جمع متخصصین است، گفته بود که عموم مردم می توانند به منظور رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی, از طریق وبسایت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به آدرس iranfair.com به صورت مجازی از نخستین نمایشگاه سال 99 به صورت مجازی بازدید کنند.

یادآور می شود، علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» می توانند به وبسایت corotech.ir مراجعه کند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=23634
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن