بانک-بیمه-بورس

مُهر تأیید سهامداران بر عملکرد و حسابهای بیمه اتکایی ایرانیان

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه اتکایی ایرانیان همزمان با دوازدهمین سالروز تاسیس این شرکت برای رسیدگی و تصویب عملکرد حسابهای سال  مالی منتهی به 30 آذر 1400 در روز یکشنبه 22 اسفند  با حضور 35/ 77 درصد صاحبان سهام در محل دانشگاه خاتم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، در آغاز جلسه سید محمد آسوده مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان گزارش عملکرد و حسابهای یکسالۀ شرکت را ارائه نمود که پس از قرائت گزارش حسابرسی مورد بررسی و تصویب سهامداران قرار گرفت. بر اساس این گزارشها سود هر سهم شرکت در دوره رسیدگی 959 ریال بود که مجمع  عمومی با پرداخت  200 ریال سود به ازای هر سهم به سهامداران و تخصیص مابقی برای تقویت بنیه مالی و افزایش سرمایه شرکت موافقت کرد .

خاطر نشان می نماید سهامداران ، درمجمع عمومی فوق العادۀ شهریور 1400 با افزایش 100 در صدی افزایش سرمایه موافقت کرده بودند که 30 در صد آن درهمان دوره انجام شد و  70 در صد افزایش باقیمانده  به  هیأت مدیره شرکت تفویض گردید تا طی 2 سال به اجرا در آید . سرمایه شرکت در حال حاضر 5،200 میلیارد ریال می باشد که با توجه سود انباشته موجود به زودی بخش دوم افزایش سرمایه نیز انجام خواهد شد.

شایان ذکر است که دکتر محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران نیز  در این جلسه حضور داشتند که با ابراز دیدگاههای خود نسبت به شرکت و مدیریت  آن از عملکرد شرکت تشکر و قدردانی نمودند .

در پایان سهامداران و هیات رئیسه مجمع عمومی رضایت خود از عملکرد شرکت را اعلام و از تلاش مدیران و کارکنان در نیل به اهداف شرکت قدردانی نمودند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=82812
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن