بین المللمناطق آزاد-گردشگری

منطقه توریستی لانگ بیچ قبرس شمالی

اگر قصد مهاجرت و یا خرید خانه در قبرس شمالی را دارید با کمی تحقیق به منطقه لانگ بیچ خواهید رسید. منطقه لانگ بیچ قبرس شمالی یک منطقه توریستی در نزدیکی شهر اسکله و یکی از معروف ترین سواحل در قبرس شمالی می باشد که اخیرا مورد علاقه تجار و گردشگران قرار گرفته و میزبان مسافران و سرمایه گذاران بین المللی می باشد. این ساحل زیبا در امتداد دریای مدیترانه ۶ کیلومتر طول دارد و در میان شهر اسکله و شهر فاماگوستا واقع شده است، این منطقه توریستی و در حال رشد حدود ۳۵ کیلومتر با فرودگاه ارجان و ۱۲ کیلومتر با شهر فاماگوستا فاصله دارد.
مهم ترین و محبوب ترین تفریح در لانگ بیچ دریای فیروزه ایی و شفاف مدیترانه است که مکانی است برای یک روز لذت بخش و آرام در کنار دریا، از دیگر امکانات تفریحی این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری، پارک بازی کودکان، محوطه پیاده روی، منطقه ورزش بزرگسالان، شانل سواری، غواصی، اسکی روی آب و آفتاب گرفتن در ساخل ماسه ایی لانگ بیچ اشاره کرد.


در اوایل سال ۲۰۲۱، مجله فوربز منطقه لانگ بیچ قبرس شمالی را در صدر بهترین مناطق جهان برای خرید ملک معرفی کرد که از دلایل مطرح شده در این مجله برای انتخاب منطقه لانگ بیچ می توان آرامش، امکانات رفاهی مدرن، آب و هوای منحصر به فرد، تنوع املاک، هزینه های مناسب خرید املاک نام برد.

یک تعطیلات ساحلی ایده آل!

هتل لانگ بیچ ریزورت با امکانات فوق‌العاده هتل با ارزش عالی، لذت بهشتی خوابیدن در کنار دریا را دارد. می‌توانید با صدای آرام امواج از خواب بیدار شوید و قبل از صرف صبحانه در رستورانی روشن و دل‌باز مشرف به دریا، در آب‌های آبی کریستالی قدم بزنید و یک غواصی صبحگاهی داشته باشید. دریای مدیترانه را در پای خود تجربه کنید.

موقعیت جغرافیایی منطقه لانگ بیچ قبرس شمالی

ناحیه ایسکله یکی از 5 ناحیه جمهوری ترک قبرس شمالی است. مساحت آن 774 کیلومتر مربع است.

ایسکله در نقطه مشترک جاده اصلی فاماگوستا – کارپاسیا و جاده اصلی ارکان – کارپاسیا قرار دارد. این کشور با خط ساحلی خود که در آن سبزها با آبی هماهنگ می رقصند، به خوبی شناخته شده است.
نام این منطقه تا سال 1974 تریکومو بود و هنوز هم توسط افراد زیادی با این نام خوانده می شود. در عملیات صلح قبرس در سال 1974، جامعه ترک لارناکا از جنوب به شمال مهاجرت کرده و در این خط ساحلی مستقر شدند و از آن تاریخ، منطقه به نام ایسکله نامگذاری شد.
از اول ژوئن، تعداد ولسوالی در TRNC از 3 به 5 افزایش یافت و ایسکله به عنوان یک منطقه اعلام شد. 43 واحد اقامتی در ایسکله وجود دارد. جمعیت این ناحیه 20245 نفر می باشد. ساکنان آن از طریق گردشگری، خدمات شهری، نیروی کار، کشاورزی، ماهیگیری و صنایع دستی امرار معاش می کنند.

شهر اسکله به دلیل موقعیت مکانی خود، برای بهبود و پیشرفت بسیار مناسب است و مناطق مختلف گردشگری و کوچک صنعتی را در خود جای داده است. ایسکله بوغاز با خط ساحلی، امکانات توریستی و رستوران های ماهی توسط گردشگران بسیار شناخته شده است و پس از گیرنه معروف است. خط ساحلی و پلاژ عمومی هاراودی متعلق به شهرداری ایسکله است و در دسترس عموم است و مردم بدون هیچ مشکلی از دریا استفاده می کنند.

images_1689979878_64bb0be634761.jpg

جهت خواندن ادامه مقاله و آگاهی از شرایط خرید خانه در قبرس شمالی می توانید با کمپانی اشرفی استیت در تماس باشید:

وبسایت: https://ghebresshomal.com

شماره تماس واتسپ: 0905428675555

 

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=96358
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن