مناطق آزاد-گردشگری

حسن روحانی در هفتمین دور افتتاح های ریاست جمهوری در مناطق آزاد کشور اظهار کرد؛ عملکرد موفقیت آمیز منطقه آزاد قشم در جذب مشارکت بخش خصوصی

رییس جمهور در هفتمین آیین افتتاحیه های مناطق آزاد کشور، بر عملکرد موفقیت آمیز منطقه آزاد قشم در جلب و جذب مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حسن روحانی، امروز چهارم مرداد ماه ۱۴۰۰ در هفتمین آیین افتتاح پروژه های مناطق آزاد کشور ضمن ابراز خرسندی از افتتاح ۶۴ پروژه در قشم بیان داشت: مشارکت ۸۸ درصدی بخش خصوصی در این پروژه های زیربنایی و اقتصادی در منطقه آزاد قشم بسیار خوشحال کننده است.
وی بر نقش ارزنده مناطق آزاد در آبادانی کشور تاکید کرد و افزود: مناطق آزاد باید زمینه‌های لازم جهت سرمایه گذاری و فعالیت بخش خصوصی را بیش از پیش فراهم کنند.
رییس جمهور در ادامه دستور بهره بهره برداری از ۹ پروژه افتتاحی در منطقه آزاد قشم، در هفتمین دور از افتتاح های ریاست جمهوری در مناطق آزاد کشور را صادر کرد.
یادآور می شود، امروز دوشنبه چهارم مرداد ماه ۱۴۰۰، ۹ پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتبار ارزی ۱۶ میلیون دلار و ریالی ۲ هزار و ۳۷۹ میلیارد، در منطقه آزاد قشم توسط رییس دولت تدبیر و امید افتتاح شد.
گفتنی است، منطقه آزاد قشم پیش‌از این در پنج مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با 78 پروژه افتتاحی به اعتبار ریالی 74 هزار و 630 میلیاردی و ارزی 393 میلیون یورو و 281 میلیون دلاری، 14 پروژه کلنگ زنی به ارزش 172ارزی میلیون دلار و ارزش ریالی 32 هزار و پنج میلیارد ریال و 76 پروژه در حال اجرا با رقم سرمایه‌گذاری 495 میلیون دلار، 223 میلیون یورو و 19 هزار و 185 هزار میلیارد ریال، در دو بخش دولتی و خصوصی حضورداشته است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=74185
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن