گزارش

ملاقات کامران نجف زاده سفیر بنیاد بیماران نادر و مدیر یونیسف در آمریکا

کامران نجف زاده سفیر بنیاد بیماران نادر با دکتر کامپو مدیر سلامت و برنامه ریزی یونیسف در سازمان ملل دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین در این دیدار که در مقر اصلی یونیسف  (نیویورک) برگزار شد نجف زاده ضمن تقدیم نامه یاسر داودیان رئیس هیات مدیره بنیاد بیماران نادر ايران ؛ گزارشی از اقدامات بنیاد بیماران نادر ارائه  و نیازهای دارويي و درماني آنان را برشمرد.

سفیر بنیاد بیماريهاي نادر همچنین خواستار هماهنگی و پیگیری سریع  مدیر سلامت یونیسف بابت موارد مطرح شده در این نشست از دفتر  یونیسف  در ایران شد.

دکتر کامپو رئیس سلامت یونیسف در اين نشست  ضمن تماس  تلفنی  با دکتر رابین ناندی نماینده و رئیس دفتر یونیسف در تهران ، بر حمايت و برگزاری جلسه فوری مشترک با مسوولان بنیاد بیماران نادر در تهران تاكيد كرد. نشستی که هفته آینده با حضور  مسوولان بنیاد در دفتر یونیسف تهران  برگزار خواهد شد.

کامپو مدیر ارشد یونیسف  همچنین از انعكاس نتيجه ي پيگيري ها به نمايندگي ايران در سازمان ملل متحد خبر داد و گفت : برای حل برخی مسائل بیماران‌نادر ایران  با سازمان بهداشت جهانی نیز جلسه ای برگزار می کند تا راه های برون رفت از شرایط فعلی بررسی گردد.

این ملاقات با هماهنگي دکتر مجید تخت روانچی ( سفیر ایران در سازمان ملل ) و پيگيري هاي حميد طاولی رايزن نمایندگی ایران برگزار شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=76988
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن