بانک-بیمه-بورس

معرفی و رونمایی از محصولات بیمه تجارت‌نو در حوزه تحول دیجیتال

در جلسه‌ای با حضور رئیس‌کل و هیات عامل بیمه مرکزی و مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو ، اقدامات این شرکت در حوزه تحول دیجیتال تشریح و از برنامه‌های جدید این زمینه رونمایی شد و مورد تشویق رییس کل و هیات عامل بیمه مرکزی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، نیما نوراللهی مدیرعامل شرکت در این جلسه که در محل بیمه مرکزی و در دومین رویداد «سه شنبه‌های نوآورانه و فناورانه» برگزار شد، تاکید کرد که بیمه تجارت‌نو محصولات نوین خود را با توجه ویژه به نیازهای مشتریان طراحی می‌کند.

او طراحی محصولاتی چون بنوشاپ، اپلیکیشن بنو و سامانه هوش تجاری تجارت‌نو را از مهمترین اقدامات شرکت در این حوزه خواند و تاکید کرد: تحول دیجیتال در شرکت بیمه تجارت‌نو به یک فرهنگ تبدیل شده و این فرایند متوقف نخواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی نیز در این جلسه با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط این شرکت در راستای تحول دیجیتال، گفت: توجه کردن به نیاز مشتری، مهم‌ترین پارامتر در طراحی محصولات نوین شرکت بیمه تجارت‌نو بوده است.مهندس مجید بهزادپور توجه به حقوق مشتریان در صنعت بیمه را بسیار مهم خواند و ادامه داد: حرکت شکل گرفته در صنعت بیمه به منظور ایجاد تحول در فرایندها، چشمگیر است و بیمه گران در حوزه تحول دیجیتال، پیشتازند.

در این جلسه، جمعی از مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو ، گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه های محتلف تحول دیجیتال را تشریح کردند.همچنین کتاب تکافل و قراردادهای هوشمند در صنعت بیمه به قلم نیمانوراللهی، سعید ابراهیم‌زاده مشاور مدیرعامل در امور حقوقی و قراردادها و فرزانه سلیمانی مدیر ریسک و اکچوئری بیمه تجارت‌نو، رونمایی شد.

مشروح گزارش این جلسه، منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=89969
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن