کارآفرینی

معرفی سایت فوری ثبت نام وام ازدواج

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از جمله وام‌هایی است که از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به زوج‌های جوانی که قصد تشکیل زندگی دارند اعطا می‌شود. با وجود الکترونیکی شدن ثبت نام وام ازدواج اما اغلب متقاضیان این وام با چالش عدم تخصیص بودجه کافی در بانک‌ها، نداشتن ضامن و موانع دیگر مواجه می‌شوند. به همین سبب نیز مدت زمان انتظار این افراد برای دریافت این تسهیلات بسیار طولانی می‌شود و گاهی اقدام به لغو درخواست خود می‌کنند. وب‌سایت کندو متخصص در امر مشاوره و انجام کلیه امور مرتبط با ثبت نام و دریافت وام ازدواج است. در ادامه با جزئیات بیشتری در خصوص نحوه دریافت وام ازدواج توسط این دپارتمان را در به شما عزیزان ارائه می‌کنیم، لطفا تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

برای مشاوره و ثبت نام فوری وام ازدواج می توانید با شماره 02191090049 تماس بگیرید.

سیر تا پیاز ثبت نام و دریافت وام ازدواج

جالب است بدانید که اعطای تسهیلات وام ازدواح برای نخستین بار از سال 1388 و با مبلغ 4 میلیون ریال آغاز شد. در پرداخت این تسهیلات حمایتی به متقاضیان، تنها صندوق مهر امام رضا(ع) و بانک ملی همکاری‌های لازم را انجام دادند. اما خوب است بدانید که در حال حاضر اغلب بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری جهت پرداخت این وام همکاری می کنند. همچنین سامانه‌ای نیز تحت عنوان سامانه وام ازدواج برای متقاضیان راه اندازی شده است. به همین سبب زوجین متقاضی جهت بهره‌مندی از این وام قرض الحسنه، بایستی در این سامانه با درج مشخصات کامل فردی ثبت نام کنند تا در زمان مقرر به بانک و شعبه مورد نظر معرفی شوند.

مبلغ وام ازدواج هرساله بر اساس لایحه بودجه دوبت تعیین می‌گردد که عوامل متعددی از جمله نرخ تورم، تغییر قیمت کالاها و خدمات نیز در آن دخیل هستند. همچنین گفتنی است که کارمزد این وام 4 درصد و مدت پرداخت آن نیز طی سال‌های اخیر افزایش یافته است.

شرایط ثبت نام وام ازدواج

با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی و افزایش هزینه‌های زندگی، تشکیل خانواده برای بسیاری از جوانان به امری دشوار و پر دغدغه تبدیل شده است. در همین راستا طرح‌های حمایتی بسیاری به منظور تامین کمک هزینه زندگی و تسهیل ازدواج از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران به اجرا در آمده است. یکی از این تسهیلات حمایتی، وام قرض الحسنه ازدواج است که می‌تواند بخشی از هزینه‌های تشکیل زندگی مشترک زوجین جوان را پوشش دهد.

در سال‌های اخیر ثبت نام جهت دریافت تسهیلات وام ازدواج به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می‌پذیرد. اما خوب است بدانید که پروسه ثبت نام جهت اخذ این وام همانند هر وام دیگری، قوانین و شرایط خاص خود را دارد. از جمله شرایط ثبت نام وام ازدواج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • همراه داشتن کارت ملی اصل یا موقت هر یک از زوجین
  • داشتن کد پستی محل سکونت هر یک از زوجین
  • ثبت دقیق تاریخ عقد زوجین در عقدنامه
  • همراه داشتن ضامن معتبر و مورد تایید بانک برای هر یک از زوجین
  • عدم دریافت تسهیلات وام ازدواج در سنوات گذشته (حتی در صورت ازدواج مجدد یکی از زوجین)

مبلغ وام ازدواج چقدر است؟

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، مبلغ وام ازدواج هر ساله و همزمان با تصویب لایحه بودجه سالانه دولت تعیین شده و مبلغی نیز به آن افزوده می‌شود. به طوری که مبلغ وام ازدواج برای هر یک از زوجینی که تاریخ عقد آن‌ها بعد از فروردین 1398 باشد، 180 میلیون تومان و با دوره بازپرداخت 10 ساله(120ماهه) تعیین شده است.

شایان ذکر است که مبلغ دریافتی این تسهیلات قرض الحسنه برای زوج‌های زیر 25 سال و زوجه‌های زیر 23 سال، 220 میلیون تومان تعیین شده است. همچنین ایثارگران و فرزندان آن‌ها نیز ار تسهیلات دو برابری نسبت به سایر افراد بهره‌مند می‌شوند. بنابراین جهت ثبت نام وام ازدواج کافی است به سامانه ve.cbi.ir مراجعه کنید. چنانچه در خصوص مراحل ثبت نام و پیگیری روند پرداخت وام ازدواج اطلاعات کافی ندارید، می‌توانید روند کار را به کارشناسان کندو واگذار کنید.

شرایط ضامن برای ثبت نام وام قرض الحسنه ازدواج

در سنوات گذشته متقاضیان وام ازدواج بایستی دو ضامن معتبر را به بانک و شعبه مورد نظر معرفی می‌کردند. اما از سال 1402 با توجه به تمهیدات انجام شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، الزام معرفی دو ضامن جهت دریافت این تسهیلات برداشته شده است. لذا یکی از شرایط ثبت نام و دریافت وام ازدواج معرفی ضامن معتبر برای هر یک از زوجین به همراه سفته است. بدین ترتیب بانک و شعبه‌ای که درخواست وام در آن صورت گرفته است، توان مالی و نمره اعتبار سنجی ضامن را مورد بررسی قرار داده و در صورت تایید، شرایط جهت دریافت مبلغ وام ازدواج فراهم می‌گردد.

لازم به توضیح است که خالص دریافتی ضامن کارمند بایستی حداقل 40 درصد تسهیلات متقاضی وام ازدواج را پوشش دهد. همچنین فرد ضامن نباید دارای معوقات بانکی باشد و سوابق مالی وی در بانک‌ها هیچ گونه منع قانونی نداشته باشد.

پیگیری و ثبت نام وام ازدواج خود را به کندو بسپارید

در این مطلب به معرفی وام ازدواج به عنوان یکی از تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته شده برای زوجین از سوی بانک داری جمهوری اسلامی ایران پرداختیم. با توجه به طولانی بودن پروسه ثبت نام و دریافت این وام، ممکن است متقاضیان با مشکلات زیادی روبرو شوند. لذا اگر قصد ثبت نام و دریافت وام ازدواج هستید و می‌خواهید تا در مدت زمان کوتاهی این وام را دریافت نمایید، سری به وب‌سایت کندو بزنید.

دپارتمان کندو با بهره‌مندی از کادری مجرب و متخصص، در کوتاهترین زمان ممکن وام ازدواج شما را برای هر بانک و شعبه‌ای که در نظر دارید، ثبت می‌کنند. لذا اگر در خصوص وام ازدواج خود با مشکل مواجه شده‌اید، همه امور را به تیم تخصصی وام ازدواج کندو بسپارید. پشتیبانی این مجموعه 24 ساعته و در تمامی ساعات شبانه روز در کنار شما عزیزان خواهد بود. جهت کسب اطلاعت بیشتر با مشاوران کندو تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=98799

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن