اجتماعی

معرفی بهترین کنسول بازی برای کودکان

اگر می‌خواهید برای فرزندتان کنسول بازی بخرید، باید با بهترین مدل‌های کنسول آشنا شوید. در این مقاله درباره جدیدترین و بهترین دستگاه‌های پلی استیشن و ایکس باکس صحبت می‌کنیم و برای خرید آن‌ها روش قسطی را معرفی می‌کنیم. با استفاده از روش خرید اقساطی کنسول بازی با چک می‌توانید برای فرزندتان بهترین کنسول را خریداری کنید.

کنسول بازی برای کودکان اقساطی

بهترین کنسول‌های بازی ۲۰۲۳

برای انتخاب بهترین کنسول بازی باید عوامل مختلفی مثل بودجه، قابل حمل بودن دستگاه، مشخصات گرافیکی و بازی‌های آن را در نظر بگیرید. اگر بخواهید پلی استیشن قسطی بخرید یا سراغ خرید ایکس باکس قسطی بروید، می‌توانید به راحتی عامل بودجه را کنار بگذارید و بهترین دستگاه‌ها را انتخاب کنید. در ادامه، کنسول‌های باکیفیت سال ۲۰۲۳ را معرفی می‌کنیم.

کنسول بازی پلی استیشن ۵

یکی از بهترین کنسول‌های بازی امسال، پلی استیشن ۵ است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی‌های جدید ساخته شده است و برای کودکان هم مناسب است. با خرید قسطی پلی استیشن ۵ می‌توانید بازی‌های پلی استیشن ۴ را هم روی دستگاه نصب کنید. این دستگاه از حافظه SSD برخوردار است، بنابراین می‌تواند بازی‌ها را با سرعت بالایی اجرا کند.

درباره بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۵ باید بگوییم که بازی‌های Marvel Spider، Horizon forbidden west، Demon’s souls و Man Miles Morales روی پلی استیشن ۵ اجرا می‌شوند. این کنسول بازی کنترلر دوال سنس دارد و محرک‌های روی کنترلر حساسیت بیشتری دارند. مثلاً، شما می‌توانید دکمه تریگر را محکم‌تر فشار دهید و از قابلیت‌های جذاب این دکمه حین بازی لذت ببرید.

علاوه‌بر این‌ها، قدرت سخت‌افزاری پلی‌ استیشن ۵ هم فوق‌العاده است و می‌تواند بازی‌ها را با کیفیت بالایی اجرا کند. یک پردازنده ۸ هسته‌ای AMD در کنسول وجود دارد و قدرت پردازنده گرافیکی دستگاه هم به ۱۰.۲۸ ترافلاپس می‌رسد. همچنین، شما می‌توانید با استفاده از کنسول بازی پلی استیشن ۵، دیسک‌های 4k بلوری را هم اجرا کنید.

هنگام خرید پلی استیشن قسطی به این نکته توجه کنید که شرکت سونی دو مدل کنسول بازی پلی استیشن ۵ را تولید کرده است. این دو مدل به اندازه ۱۰۰ دلار اختلاف قیمت دارند. یکی از مدل‌ها از دیسک پشتیبانی می‌کند و گران‌تر است و مدل دیگر به صورت دیجیتالی است و از دیسک پشتیبانی نمی‌کند. اگر می‌خواهید بازی‌ها را روی دیسک اجرا کنید، پیشنهاد ما خرید مدل با دیسک است. در این حالت، شما می‌توانید بازی‌ها را روی دیسک نگه دارید و برای اجرای بازی‌ها، چیزی را دانلود نکنید.

معرفی ویژگی‌های ایکس باکس سری ایکس

ایکس باکس قسطی

اگر از روش خرید ایکس باکس قسطی استفاده کنید، می‌توانید بهترین دستگاه‌های ایکس باکس سری ایکس را بخرید. نکته مهم این است که Xbox X برای کسانی مناسب است که می‌خواهند قوی‌ترین کنسول بازی را داشته باشند. بنابراین، دستگاه ایکس باکس ایکس برای کودکان بسیار مناسب است، چون بعد از خرید ایکس باکس قسطی، فرزند شما می‌تواند تا چندین سال با این دستگاه بازی کند.

ایکس باکس سری ایکس از نظر فناوری‌های روز در سطح بالایی قرار دارد و قدرت گرافیکی دستگاه به ۱۲ ترافلاپس می‌رسد. ۱۶ گیگابایت رم GDDR هم در ایکس باکس سری ایکس وجود دارد. درباره بازی‌های این کنسول هم می‌توانیم به بازی‌های Halo Infinite، Assassin’s Creed Valhalla، Forza Horizon و Microsoft Flight Simulation اشاره کنیم.

بهترین کنسول بازی قابل حمل: نینتندو سوییچ

بسیاری از کودکان می‌خواهند کنسول بازی را به مکان‌های مختلف ببرند. بنابراین خانواده‌ هم برای آن‌ها کنسول بازی قابل حمل می‌خرند. یکی از بهترین کنسول‌های قابل حمل، نینتندو سوئیچ است. این کنسول خانگی قیمت کمتری نسبت به بقیه کنسول‌ها دارد و بعضی از ویژگی‌های پلی استیشن ۵ را ندارد.

مثلاً، شما نمی‌توانید با نیتندو سوییچ با کیفیت 4k و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه بازی اجرا کنید. اما، این دستگاه قابل حمل باتری بسیار خوبی دارد و می‌تواند بازی‌ها و فیلم‌ها را با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌کند. با خرید اقساطی نینتندو می‌توانید از انواع بازی‌های The legend of Zelda، Super Mario Odyssey و Doom لذت ببرید. کنسول نینتندو سوئیچ نسبت به بقیه دستگاه‌ها قیمت کمتری دارد و برای گیمرهای حرفه‌ای مناسب است.

بهترین کنسول بازی ارزان‌قیمت

پلی استیشن ۴، نیتندو سوییچ لایت و ایکس باکس سری اس جزو بهترین کنسول‌های بازی ارزان قیمت هستند. دستگاه پلی استیشن ۴ تقریبا قدیمی شده است، ولی هنوز هم به عنوان بهترین کنسول بازی معرفی می‌شود و قیمت مناسبی دارد. با استفاده از اعتبار خرید پلی استیشن قسطی، می‌توانید کنسول پلی استیشن ۴ را برای فرزندتان بخرید.

نینتندو سوییچ لایت هم جزو کنسول‌های قابل حمل است و امکانات متنوعی دارد. این دستگاه به تلویزیون وصل نمی‌شود و کنترلرهای آن هم از دستگاه جدا نمی‌شوند. سومین کنسول بازی باکیفیت هم ایکس باکس سری اس است. این دستگاه از سری ایکس ضعیف‌تر است و از دیسک پشتیبانی نمی‌کند، اما حافظه SSD دارد و با از فناوری‌ Ray-tracing پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه یک کنسول بازی نسل نهمی داشته باشید، کافیست مدارکتان را برای خرید ایکس باکس اقساطی آماده کنید و یک کنسول ایکس باکس سری اس بخرید.

پلی استیشن اقساطی

شرایط خرید اقساطی کنسول بازی

برای خرید اقساطی کنسول بازی باید در سایت‌های خرید قسطی ثبت‌نام کنید. سایت‌های زیادی در خصوص خرید اقساطی انواع کالا فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید با ثبت‌نام در این سایت‌ها، اعتبار بگیرید و خرید را شروع کنید. ثبت‌نام در سایت‌های خرید قسطی با شماره تلفن همراه انجام می‌شود. بعد از ثبت‌نام، باید اطلاعات هویتی خود را وارد کنید.

مرحله بعد، تکمیل اطلاعات بانکی است. در این مرحله، سابقه بانکی شما بررسی می‌شود. بعد از تایید سابقه بانکی، باید مدارک هویتی و چک صیادی را بارگذاری کنید. در نهایت، قرارداد خرید قسطی کنسول برای شما صادر می‌شود و مبلغ به حسابتان واریز می‌شود. در این مرحله، می‌توانید انواع پلی‌استیشن و ایکس باکس را بررسی کنید و دستگاه موردنظرتان را خریداری کنید.

سوالات متداول

مدارک لازم برای خرید اقساطی کنسول بازی چیست؟

برای خرید قسطی کنسول بازی به شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارید.

آیا برای خرید قسطی کنسول بازی به ضامن احتیاج دارم؟

خیر، برای خرید قسطی پلی‌استیشن و ایکس باکس به ضامن احتیاج ندارید.

آیا می‌توان بهترین دستگاه‌های کنسول بازی را به صورت قسطی خریداری کرد؟

بله، شما می‌توانید از سایت‌های خرید قسطی، اعتبار بگیرید و بهترین کنسول را خریداری کنید.

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=102369

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن