کارآفرینی

معرفی بازاریابی چند سطحی با وست ویژن

 

قبل از شروع معرفی بازاریابی چند سطحی با وست ویژن در ابتدا باید شناختی از بازاریابی چند سطحی داشته باشیم. بازاریابی چند سطحی در واقع نام دیگر بازاریابی شبکه ای است که به صورت اختصاری آن که MLM است نیز خوانده می شود. این نوع از بازاریابی همانند بازاریابی شبکه ای یک نوع استراتژی می باشد که در آن هر کسی می تواند سود کند. منظور از هرکسی همان فروشندگان، فروشندگان میانی و زیرمجموعه آن ها است که می توانند از سود فروش این استراتژی بهره ببرند.

وست ویژن

همانطور که می دانید رسیدن به موفقیت و سود، نیاز به تلاش فراوان و خلاقیت دارد که برای هر کاری از واجبات است. بدین منظور ابتدا باید اقدام به اخذ مجوزها مانند مجوز وزارت صمت کنید.

در ادامه شرکت بازاریابی شبکه ای وست ویژن را بررسی می کنیم. این شرکت که با فراورده های ژل رویال در سلامت شناخته میشود. وست ویژن به مدیریت دکتر مهدي آنت با دریافت مجوزهایی همچون مجوز رسمی بازاریابی شبکه‌ای و دریافت شماره پروانه کسب بازاریابی شبکه‌ای با کد ۰۴۶۸۳۶۹۹۶۵ در زمینه بازاریابی شبکه و چندسطحی فعالیت خود را ادامه می دهد.

در روش بازاریابی چند سطحی وست ویژن، چند زیرمجموعه با عنوان توزیع کنندگان به توسعه و رشد این شرکت و افزایش فعالیت و فروش ژل رویال کمک می کند. به عنوان مثال در جمع های فامیل و دوستانه حتما دیده اید یکی وجود دارد و به آشناهای خود اطلاعاتی راجب یک محصول می دهد و سعی در فروش آن دارد. در این حالت نه تنها شرکت از فروش محصول خود سود می برد، بلکه زیر مجموعه های آن نیز شامل مدیر فروش، بازاریاب و زیرمجموعه های آن هر یک به نحوی از یک فروش به صورت زنجیره وار سود می کنند. به این روش فروش به صورت خلاصه بازاریابی چند سطحی گفته می شود. یکی از دلایل محبوبیت این روش بازاریابی حذف واسطه در معاملات است و محصولات شرکت وست ویژن به صورت مستقیم به دست  مصرف کنندگان می رسد.

به همین دلیل است که این روش بازاریابی امروزه در حال رواج است  و فرقی در زمینه فعالیت و نوع شرکت ندارد. یعنی شما در هر زمینه کسب و کار خود را شروع کرده باشید، با دریافت مجوز های لازم می توانید به فروش و بازاریابی چندسطحی شروع کرده و زیرمجموعه خود را بسازید. کسب و کار شما ممکن است نمایندگی معاملات املاک بیمه و یا حوزه فروش لوازم آرایشی و لباس و حتی محصولات ژل رویال که شرکت وست ویژن در این زمینه رتبه یک را دارد، باشد.

بازاریابی چند سطحی با وست ویژن دارای این رتبه است زیرا زیرمجموعه های آن می توانند سود و پورسانت خوبی بردارند و هدف ما هم راضی نگه داشتن مصرف کننده هم زیرمجموعه بازاریابی چند سطحی شرکتمان است. اما برخی از شرکت ها بعد شروع بازاریابی چندسطحی در اواسط مسیر به دلیل سود نکردن ادامه نمی دهند. زیرا این شرکت ها فقط به فکر سود خودشان هستند و زیرمجموعه ها پورسانت کمتری برمی دارند و ممکن است به دلیل جواب نگرفتن و درآمد کمتر نسبت به کاری و تلاشی که دارند، دیگر راضی به فروش محصول نشوند و دراینجاست که شرکت از بازاریابی چند سطحی سود نمی برد.

قانون سیستم بازاریابی چندسطحی در وست ویژن

قانون سیستم بازاریابی چندسطحی در وست ویژن اینگونه است که محصولات فروشی برای مصرف کننده را خود آماده می کند و سپس در سیستم شبکه ای خود، به فروش می گذارد. سیستم بازاریابی شبکه ای نیز اینگونه است و فرد یا شرکت محصولاتش را خودش آماده کرده و به زیرمجموعه ها برای فروش می رساند.

این قانون در بازاریابی چندسطحی از زمان های قدیم وجود دارد و می توان گفت منشا آن به سال 1903 برمیگردد و طرحی جدید در جامعه بازاریابی نیست. اما در کشور ایران استفاده از این طرح فروش به نام بازاریابی شبکه ای وارد زندگی ما شده است و امروزه در حال رواج است نه از وقتی که این قانون بازاریابی در جهان به ثبت رسیده باشد. در نتیجه شرکت وست ویژن را نیز می توان یکی از پیشگامان بازاریابی چندسطحی و شبکه ای در کشور ایران دانست.

در قانون بازاریابی شبکه ای از نوع چند سطحی، نمایندگان فروش معمولا در خانه در حال فعالیت هستند و محصولات را برای فروش در مهمانی ها و تجمعات و یا به صورت آنلاین که بسته به روش بازاریابی هر شخص و کسب و کاری دارد، به فروش می رسانند و نه تنها خودشان از فروش سود می برند، شرکت را نیز در این سود سهیم می کنند. پس در جنبه بازاریابی چندسطحی هر فروش و سودی به توانایی هر نماینده و آموزش های برگزاری شده توسط شرکت مادر برای آن ها دارد. بدین صورت است که افراد استخدام شده فروش خود را انجام می دهند و نمایندگان خود را جذب می کنند و هر فردی که بالاتر از آنها قرار دارد یک پورسانت از آن فروش دریافت می کند.

مزایای بازاریابی چندسطحی در وست ویژن

در روش بازاریابی چند سطحی برخلاف فروش سنتی نیازی به تبلیغات و هزینه های هنگفت آن نداریم. زیرا فروشنده ها بر اساس آموزشی که می بینند هر یک برای خود روشی برای فروش محصول دارند و تبلیغاتی در این خصوص می کنند که شرکت های تبلیغاتی حرفه ای نیز آن تاثیر را در فروش نخواهند داشت. در نتیجه سرمایه گذاری در بازاریابی شبکه ای و انواع آن که بازاریابی چند سطحی از بهترین هاست، در توسعه و پیشرفت شرکت با افزایش فروش موثرتر خواهد بود.

جمع بندی

بازاریابی شبکه‌ای در دنیای امروز جایگاه خود را پیدا کرده است و نه تنها وست ویژن، شرکت‌های گوناگونی در این زمینه در کشورهای مختلف جهان در حال فعالیت و بهره مندی از مزایای آن هستند. برای بهره مندی از این مزایا و تثبیت جایگاه خود در بین رقبا، شما نیز با دریافت مجوز ها و شرایط لازم گفته شده در این وبلاگ، می توانید در این مسیر شروع کرده و به راحتی فروش خود را دوچندان کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی شبکه ای و شرکت وست ویژن به سایت این شرکت به نشانی https://royalynet.com مراجعه کنید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=98766

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن