صنعت-معدن-تجارت

معاون خدمات پس‌ازفروش ایساکو : بزرگ‌ترین شبکه خدمات پس از فروش ایران آماده سفرهای نوروزی است

معاون خدمات پس‌ازفروش ایساکو، در نشست خبری رژه نوروزی شرکت امداد ایران‌خودرو با اشاره به شبکه گسترده خدمات‌رسانی امداد ایران‌خودرو گفت: این شبکه شامل ۶۶۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور است که بزرگ‌ترین شبکه فروش و خدمات پس‌ازفروش در ایران محسوب می‌شود.

به گزارش تفاهم آنلاین – رسول رمضانی افزود: این شبکه در تمامی ۳۱ استان کشور حضور دارد و ۸۷.۷ درصد از سهم بازار خدمات پس‌ازفروش خودرو را به خود اختصاص داده است؛ همچنین، حدود ۵۷۰۰ جایگاه کاری فعال در نمایندگی‌های ایران‌خودرو وجود دارد که به طور میانگین هر نمایندگی ۹ جایگاه کاری دارد.وی همچنین اعلام کرد: بیش از ۲۲ هزار ظرفیت پذیرش روزانه در شبکه خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو وجود دارد و بالغ بر ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر در کل شبکه خدمات پس‌ازفروش در حال خدمت‌رسانی به مشتریان هستند؛ این آمار نشان‌دهنده تعهد ایران‌خودرو به ارایه خدمات گسترده و باکیفیت به مشتریان خود است.رمضانی از برنامه‌ریزی گسترده برای امدادرسانی نوروز ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات نوروزی با پوشش ۹۴ درصدی از جمعیت تحت پوشش خدمات ایساکو، آماده خدمات‌رسانی در قالب پوشش خدمات طرح نوروزی خواهد بود.

وی افزود: ۲۰۳ شهرستان مجری طرح، به نحوی پایش و انتخاب شده‌اند که بالغ بر ۹۴ درصد از ظرفیت پذیرش کشور، تحت پوشش شهرهای مجری طرح نوروز باشند؛ در طرح نوروزی، تعداد ۲۸۳ نمایندگی کشیک فعال بوده که ۱۸۱ نمایندگی تک شیفت، ۸۷ نمایندگی دو شیفت و ۱۵ نمایندگی به صورت شبانه‌روزی به ارایه خدمات خواهند پرداخت. همچنین ۱۴۰ نمایندگی ظرفیت پذیرش شبانه خودروی امدادخواه را دارند.تیم‌های امدادی شامل امدادگران متخصص خودرو، امدادگران حمل و پایگاه‌های ثابت امدادی در این طرح مشارکت دارند. این اقدامات گسترده، نشان‌دهنده تعهد و تلاش ایران‌خودرو برای ارایه خدمات جامع و باکیفیت به مشتریان خود در ایام پرتردد نوروز است.

به گفته رمضانی، با افتتاح چهار نمایندگی تازه تاسیس در اسفندماه تعداد کل نمایندگی‌ها این شرکت به ۶۶۳ مرکز رسیده است. علاوه بر این، افتتاح هشت نمایندگی پایلوت برای خودروی برقی لونا در سراسر کشور و ۱۱۳ نمایندگی پایلوت برای خودروهای 8S و 7X در کل کشور افتتاح شده است. همچنین، ۹۷ نمایندگی پایلوت برای خودروی ری‌را آماده بهره‌برداری شده‌اند.

وی ادامه داد: از دیگر خدمات ویژه ارایه شده به مشتریان ری‌را می‌توان به کارواش رایگان، امکان اخذ نوبت بدون محدودیت سیستمی و سایر خدمات اختصاصی اشاره کرد.معاون خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو همچنین از برنامه‌های ویژه نظارتی و پشتیبانی برای طرح خدمات نوروز ۱۴۰۴ خبر داد  و گفت: ستاد مرکزی نوروزی گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور معاونان، مدیران و کارشناسان مرتبط  تشکیل و مستقر شده است.بر اساس اطلاعات ارایه شده، اهم وظایف این ستاد شامل پایش لحظه‌ای شاخص‌های عملکردی، کنترل و تسهیل فرایندها برای افزایش سرعت خدمات، نظارت مستمر بر ارایه خدمات نمایندگی‌ها، امدادگران و فروشگاه‌ها و پایش مداوم خودروهای متوقف و قطعات امدادی در تمامی مراحل تامین، توزیع، نصب و ترخیص است.علاوه بر این، نظارت بر اجرای طرح به صورت سیستمی از طریق مدیریت شبکه خدمات پس‌ازفروش، نظارت حضوری به صورت محسوس و نامحسوس و نظرسنجی از مشتریان از طریق تماس تلفنی و انجام نظرسنجی CSI انجام شده است.رمضانی افزود: در راستای سرعت و بهبود ارایه خدمات به مشتریان، تیم‌های عیب‌یابی، کارشناسان فنی و مهندسی در ۹ مرکز استان مستقر شده‌اند. این مراکز شامل تبریز، رشت، همدان، اهواز، شیراز، ساری، مشهد، اصفهان و بندرعباس می‌شوند.

هدف از این استقرار، واکنش سریع‌تر به درخواست‌های مشتریان و رفع مشکلات احتمالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بوده است.رمضانی افزود: این طرح به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که ارایه خدمات بهینه و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان را تضمین کند.این اقدامات در کنار سایر برنامه‌های نظارتی و پشتیبانی، مانند پایش لحظه‌ای شاخص‌های عملکردی، نظارت سیستمی و میدانی و استقرار تیم‌های مقیم در نمایندگی‌های پر پذیرش، نشان‌دهنده تعهد امداد ایران‌خودرو به بهبود مستمر خدمات خود در تعطیلات نوروز است.معاون خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو، از پیشرفت‌های قابل توجه در ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی خبر داد و اعلام کرد: اقدامات گسترده‌ای برای تامین تجهیزات و نصب زیرساخت‌های این ایستگاه‌ها انجام شده است.

رمضانی از آغاز طرح‌های جدید دیجیتالی در نوروز ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: در راستای ارتقای تجربه مشتریان، زیرساخت‌های دیجیتالی خدمات امدادی و ایجاد طرح وفاداری مشتریان به صورت گسترده اجرا شده است.به گفته رمضانی، این اقدامات شامل ایجاد کیف پول دیجیتال در پلتفرم بسپر، امکان مصرف اعتبار کیف پول و ارایه تخفیف‌های اختصاصی در خدمات است. همچنین، فرایندهای امدادی به‌صورت دیجیتالی طراحی شده و از تاریخ ۲۸ اسفند به اجرا در می‌آید.معاون خدمات پس‌ازفروش ایساکو، از گسترش کانال‌های ارتباطی به‌منظور تسهیل دسترسی مشتریان امداد ایران‌خودرو خبر داد و گفت: مشتریان می‌توانند از طریق وب‌سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir، اپلیکیشن‌های اختصاصی ایساکو و بسپُر و همچنین شماره تماس 096440 با این شرکت در ارتباط باشند.

همچنین، وب‌سایت امداد ایران‌خودرو به نشانی www.096440.ir به‌عنوان یکی از کانال‌های دیجیتالی خدمت‌رسانی معرفی شده است. این کانال‌ها امکان دسترسی سریع و آسان به خدمات امدادی و پس از فروش را برای مشتریان فراهم می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا