بانک-بیمه-بورس
معاون امور بینالملل: سبد جامع خدمات ارزی بانک دی، یک مزیت رقابتی استراتژیک است
معاون امور بینالملل بانک دی، سبد جامع خدمات ارزی را یک مزیت رقابتی استراتژیک دانست و بر لزوم پویایی بازاریابی خدمات ارزی بانک تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابطعمومی بانک دی، نادر حسنپور در نشست برخط با رؤسا و معاونان شعب ارزی این بانک دی که با هدف تبیین اهداف و سیاستهای سال 1400 در حوزه خدمات ارزی برگزار شد، با اشاره به اقدامات بانک دی در توسعه بازار خدمات ارزی گفت: در راستای استراتژی توسعه بازار، اکنون سبد خدمات ارزی بانک کامل شده است که امیدواریم با بازاریابی هدفمند و هوشمندانه شعب شاهد توسعه سهم بازار بانک در درآمدهای کارمزدی و غیرمشاع باشیم.
وی افزود: با برنامهریزیهای صورتگرفته در حوزه ارزی بهزودی مجوز ارائه خدمات ارزی در 50 درصد شعب تهران و تمامی شعب استانی بانک دی دریافت میشود که این اقدام گام بلندی در ارائه خدمات به مشتریان است.
حسنپور با اشاره به کمبود نیروی تخصصی ارزی در شعب گفت: اولویت این معاونت برای تکمیل نیروی انسانی شعب ارزی، استفاده از توانمندی نیروهای بدنه بانک است تا با شناسایی، جذب و آموزش نیروهای توانمند در بخش ارزی بتوانیم شاهد ارائه خدمات حرفهای به مشتریان باشیم.
معاون امور بینالملل بانک دی، بازاریابی رابطهمند را رمز موفقیت شعب در جذب مشتریان جدید در بخش ارزی دانست و تصریح کرد: در نظام بانکداری نوین جهانی، بازاریابی رابطهمند به یک رکن اساسی بانکداری تبدیل شده است به گونهای که بانکها با برقراری یک رابطه صمیمی و دوستانه با مشتری و پاسخگویی سریع به نیازها و انتظارات وی، تعهد و وفاداری مشتری را به برند خود تعمیق میبخشند و به عنوان یک مشاور امین، در یک رابطه طولانیمدت با مشتری، مجموعه خدمات ریالی و ارزی خود را به مشتری ارائه میکنند.
وی با اشاره به اهمیت نظام بانکی در فعالیتهای اقتصادی کشور گفت: اقتصاد کشور ما مبتنی بر نظام بانکی است اما هزینههای خدمات بانکی در زمینه ارائه اعتبارات و تسهیلات به مشتریان در نظام بانکی در مقایسه با سایر بازارهای مالی بسیار ناچیز است که این مسأله یک فرصت استثنایی برای بانکها است تا با ارائه سبد جامعی از خدمات خود به تولیدکنندگانی که به دنبال تأمین سرمایه هستند، به بازاریابی و جذب مشتریان جدید بپردازند.
حسنپور با اشاره به اقدامات انجام شده در معاونت امور بینالملل بانک دی گفت: در ماههای اخیر با اقدامات انجام شده تعدادی از پتروشیمیها به عنوان مشتری جدید جذب بانک دی شدهاند و همچنین تعداد کارگزاریهای خارجی و تراستیهای بانک نیز افزایش پیدا کرده است.
معاون امور بینالملل بانک دی در پایان با اشاره به هدفگذاری جدید این بانک در سال 1400 گفت: سهم شعب در جذب مشتریان و میزان افزایش درآمدهای ارزی سال 1400 تدوین شده است که به همراه بسته اعتباری جدید به زودی به شعب ابلاغ خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابطعمومی بانک دی، نادر حسنپور در نشست برخط با رؤسا و معاونان شعب ارزی این بانک دی که با هدف تبیین اهداف و سیاستهای سال 1400 در حوزه خدمات ارزی برگزار شد، با اشاره به اقدامات بانک دی در توسعه بازار خدمات ارزی گفت: در راستای استراتژی توسعه بازار، اکنون سبد خدمات ارزی بانک کامل شده است که امیدواریم با بازاریابی هدفمند و هوشمندانه شعب شاهد توسعه سهم بازار بانک در درآمدهای کارمزدی و غیرمشاع باشیم.
وی افزود: با برنامهریزیهای صورتگرفته در حوزه ارزی بهزودی مجوز ارائه خدمات ارزی در 50 درصد شعب تهران و تمامی شعب استانی بانک دی دریافت میشود که این اقدام گام بلندی در ارائه خدمات به مشتریان است.
حسنپور با اشاره به کمبود نیروی تخصصی ارزی در شعب گفت: اولویت این معاونت برای تکمیل نیروی انسانی شعب ارزی، استفاده از توانمندی نیروهای بدنه بانک است تا با شناسایی، جذب و آموزش نیروهای توانمند در بخش ارزی بتوانیم شاهد ارائه خدمات حرفهای به مشتریان باشیم.
معاون امور بینالملل بانک دی، بازاریابی رابطهمند را رمز موفقیت شعب در جذب مشتریان جدید در بخش ارزی دانست و تصریح کرد: در نظام بانکداری نوین جهانی، بازاریابی رابطهمند به یک رکن اساسی بانکداری تبدیل شده است به گونهای که بانکها با برقراری یک رابطه صمیمی و دوستانه با مشتری و پاسخگویی سریع به نیازها و انتظارات وی، تعهد و وفاداری مشتری را به برند خود تعمیق میبخشند و به عنوان یک مشاور امین، در یک رابطه طولانیمدت با مشتری، مجموعه خدمات ریالی و ارزی خود را به مشتری ارائه میکنند.
وی با اشاره به اهمیت نظام بانکی در فعالیتهای اقتصادی کشور گفت: اقتصاد کشور ما مبتنی بر نظام بانکی است اما هزینههای خدمات بانکی در زمینه ارائه اعتبارات و تسهیلات به مشتریان در نظام بانکی در مقایسه با سایر بازارهای مالی بسیار ناچیز است که این مسأله یک فرصت استثنایی برای بانکها است تا با ارائه سبد جامعی از خدمات خود به تولیدکنندگانی که به دنبال تأمین سرمایه هستند، به بازاریابی و جذب مشتریان جدید بپردازند.
حسنپور با اشاره به اقدامات انجام شده در معاونت امور بینالملل بانک دی گفت: در ماههای اخیر با اقدامات انجام شده تعدادی از پتروشیمیها به عنوان مشتری جدید جذب بانک دی شدهاند و همچنین تعداد کارگزاریهای خارجی و تراستیهای بانک نیز افزایش پیدا کرده است.
معاون امور بینالملل بانک دی در پایان با اشاره به هدفگذاری جدید این بانک در سال 1400 گفت: سهم شعب در جذب مشتریان و میزان افزایش درآمدهای ارزی سال 1400 تدوین شده است که به همراه بسته اعتباری جدید به زودی به شعب ابلاغ خواهد شد.